رهایی يک گاو صندوق پر از پول و طلا در خيابان




 اخبار  حوادث -  رهایی يک گاو صندوق پر از پول و طلا در خيابان

سه نوجوان که با دستبرد به خانه يک مرد ثروتمند، يک گاو صندوق پر از پول و طلا سرقت کرده بودند، توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خراسان، در پي اعلام يکي از شهروندان مبني بر سرقت گاو صندوق منزلش در خيابان قائم مقام فراهاني، ماموران به محل اعزام شدند. پس از استقرار پليس در محل، مالباخته گفت: گاو صندوق منزلم که محتويات داخل آن بيش از يک کيلوگرم طلا وجواهر برليان و مرواريد، مبلغ 3 ميليون و 700 هزار تومان وجه نقد، هزاردلار آمريکا، 250 پوند و يک دستگاه دوربين عکاسي گران قيمت بود، به سرقت رفته است.

به دنبال اظهارات شاکي، پرونده براي بررسي در دستور کار پليس قرار گرفت و ماموران طي بررسي هاي پليسي دريافتند که سارق يا سارقان به طور حتم از آشنايان و نزديکان خانواده مالباخته هستند.

در ادامه دوستان پسر خانواده که سهيل نام دارد و بنا بر گفته مالباخته به دفعات به خانه آنان رفت و آمد داشتند، مورد ظن پليس قرار گرفتند و به کلانتري احضار شدند.

اين 3 نوجوان که رده سني 16 تا 17 سال دارند، در برابر مستندات پليس لب به اعتراف گشودند و به سرقت گاو صندوق اعتراف کردند و نحوه سرقت را اين گونه بيان کردند: پدر و مادر سهيل که از خانه بيرون رفتند ما طبق معمول به خانه آنها رفتيم و از آنجايي که از پول و جواهرات داخل گاو صندوق پدر سهيل مطمئن بوديم با نقشه اي، سهيل را به خارج از خانه برديم و با همکاري يکديگر گاو صندوق را به بيرون از خانه آورديم و با تاکسي به خيابان نجات اللهي برديم، ولي پس از ساعت ها تلاش و ناکامي در باز کردن در گاوصندوق آن را به نزديکي خيابان کارگر برديم و رها کرديم.

پس از اظهارات ۳ دزد نوجوان که بيش از 100 ميليون تومان سرقت کرده بودند، ماموران به خيابان کارگر رفتند و با راهنمايي متهمان گاو صندوق را کشف کردند و تحويل مالباخته دادند.

سرکلانتر سوم پليس پايتخت سرهنگ شهريار بشتام با اعلام و تاييد اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به ناحيه 29 ارجاع داده شدند.


 اخبار حوادث  - خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------