خنده‌های شیطانی زوج جنایتکار هئیت منصفه را خشمگین کرد/ پسر 3 ساله پس از شکنجه با روغن داغ، حلق آویز شد




اخبار حوادث  - خنده‌های شیطانی زوج جنایتکار هئیت منصفه را خشمگین کرد/ پسر 3 ساله پس از شکنجه با روغن داغ، حلق آویز شد

به گزارش پلیس پنسیلوانیا سومین متهم پرونده قتل پسر بچه سه ساله که وی را پس از آزار و اذیت و ضرب و شتم حلق آویز کرده بودند به همراه زوج جوان دستگیر و محاکمه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ "جی لیان تایت" 31ساله، "گری لی فلنبوم" 28ساله به همراه "آمبر فلنبوم" 21ساله همسر گری به عنوان متهمین قتل پسر بچه سه ساله در دادگاه حاضر شدند.

"اسکات مک میلان" پسر بچه سه ساله توسط زوج آمریکایی به شدت مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت به طوری که بنابر گزارش پلیس پس از بازرسی بدن پسر بچه در بیمارستان آثار سوختگی و کوفتگی و زخم‌های عمیق در تمامی نقاط بدن کودک قابل مشاهده بود.

پلیس پس از حضور در منزل مسکونی این زوج روانی در پنسیلواینا و  مشاهده محل نگهداری کودک و نیز فرورفتگی های بر روی دیوار که ناشی از کوبیده شدن سر کودک به دیوار به وجود آمده بود، بسیار متاثر شدند.

"جی لیان تایت" 31ساله به نقل از این خبرگزاری به دلیل عذاب وجدان از آن چه در خصوص کودک نوپای همسایه خود به صورت اتفاقی دیده بود در یک تماس تلفنی پلیس را از خانه وحشت در پلسیلواینا مطلع نمود.

پلیس بر این باور است که این زن به همراه زوج سنگدلی که کودک سه ساله را وحشیانه مورد ضرب و شتم و آزار جنسی قرار داده بودند  باید در دادگاه پلسیواینا مقابل قاضی قرار بگیرد.

"جیلیان"در حالی که ظلم و ستم بی رحمانه ای که نسبت به کودک شده بود را بازگو می‌کرد، زوج جوان با خندیدن موجب خشم قاضی به همراه هئیت منصفه پرونده قرار گرفتند.

به گزارش این خبرگزاری پلیس پس از حضور در "خانه وحشت" کودک نوپا را در حالی یافت که زوج جنایتکار پس از سوزاندن دست و پای این کودک در روغن داغ او را حلق آویز کرده بودند.

هنوز انگیزه اصلی این ضرب و شتم برای پلیس محرز نشده و تحقیقات کارآگاهان همچنان ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------