قتل شوهر با دلستر مسموم




 اخبار حوادث  -  قتل شوهر با دلستر مسموم

زني که با همدستي خواهرش به وسيله دلستر مسموم شوهر خود را به قتل رسانده بود کمتر از 8 ساعت توسط پليس شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری،سرهنگ «برزو همتي» با اعلام اين خبر گفت:در پي تماس شهروندي با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 و اعلام فوت مشکوک پسرش در منطقه سرآسياب ، بلافاصله ماموران پليس آگاهي در محل حاضر شده و به بررسي موضوع پرداختند.

رئيس پليس ملارد گفت:با آغاز بررسي‌هاي کارشناسان پليس آگاهي از وضعيت مقتول،مشخص شد مقتول 2 روز گذشته به قتل رسيده و کسي در منزل نبوده است کارآگاهان به دنبال کشف علت مرگ ،جسد را به پزشکي قانوني منتقل کردند و در ادامه،تحقيقات از همسايگان و اقوام مقتول آغاز شد.

در روند جمع‌آوري اطلاعات توسط پليس سرنخي بدست آمد که روز حادثه همسر مقتول با حالتي مضطرب از منزل خارج شده که با احضار وي به پليس آگاهي و اظهارات ضد و نقيضش،فرضيه قتل پررنگ‌تر شد.

همتي گفت: پزشکي قانوني علت مرگ را وجود الکل و ترکيبات مسموم ديگر در بدن مقتول اعلام کرد،متهم که با تناقض گويي سعي بر کتمان قتل داشت،سرانجام دربازجويي‌هاي پليس به قتل همسرش با همدستي خواهر 14 ساله خود اعتراف کرد.

قاتل در بازجويي‌هاي پليس،اختلافات خانوادگي را علت اصلي قتل اعلام کرد وگفت با همدستي خواهر 14 ساله اش با تهيه مقداري الکل و افزودن مواد مسموم کننده به دلستر ،آن را به همسرش خورانده و پس از مرگ نيز او را رها کرده و از مهلکه گريخته است.

دو خواهر قاتل پس از دستگيري به همراه پرونده جهت رسيدگي روانه دادسرا شدند .


 اخبار حوادث  - مردم سالاری
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------