پایان خونین شرارت‌های مرد طلبکار در پایتخت



 

مردی که جهت دریافت طلب خود به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه کرده بود،‌ با سر رسیدن پلیس به سمت ماموران حمله ور شد که مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 2:15 یکم بهمن ماه ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از درگیری در میدان پروین، خیابان 96 شرقی مطلع شده و بلافاصله اکیپ گشت 110 این یگان جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.
 
ماموران پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند، یک نفر با مشت و لگد درب آپارتمان یکی از شهروندان را می‌کوبد و به زور قصد ورود دارد. 
 
با توجه به حساسیت موضوع و مشهود بودن جرم متهم، ماموران جهت آرام کردن اوضاع به وی تذکر می‌دهند اما متاسفانه نامبرده بدون توجه به تذکر پلیس در حالی که به عمل مجرمانه خود اسرار می‌ورزید با شوکر و اسپری اشک آور و یک قبضه چاقو به سمت ماموران حمله ور شد.
 
ماموران جهت متوقف کردن این شرور ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند اما نامبرده باز هم توجهی نکرد و مجدد به سمت ماموران حمله ور شد که پس از آن عوامل کلانتری جهت حفظ جان خود اقدام به شلیک 2 تیر جنگی به سمت پای فرد شرور کرده که متهم عقب نشست و سریعا توسط خودرو خود محل را ترک کرد. 
 
با فرار متهم ماموران در گفتگو با صاحب ملک که "سهراب" نام داشت، دریافتند که متهم متواری به دلیل اختلاف حساب (طلبکار) قصد ضرب و شتم وی را داشته است. 
 
ماموران ضمن اخذ مشخصات متهم عملیات تعقیب و مراقبت خود را جهت دستگیری متهم متواری که "سهیل" نام داشت، آغاز کردند.
 
دقایقی بعد ماموران از طریق مرکز پیام کلانتری 126 تهرانپارس اطلاع می‌یابند فردی تیر خورده جهت درمان به بیمارستان مراجعه کرده است.
 
در ادامه عوامل کلانتری از آنجایی که احتمال می‌دادند وی همان شرور متورای است سریعا به بیمارستان مذکور اعزام و در بررسی‌های پلیسی در می‌یابند که فرد تحت درمان همان سهیل است.
 
سرهنگ امیر هوشنگ امیری رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم به دلیل جراحت وارده تحت نظر می‌باشد و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.


  اخبار حوادث - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------