مسافرکش موتوری زورگیر بود



خلافکاری که در پوشش مسافرکشی با موتور اقدام به زورگیری می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ ساعت 5 یازدهم اسفند ماه بر اساس اعلام مرکز پیام مبنی بر دستگیری فردی به اتهام زورگیری در آدرس چهارراه اول صالحی مقابل مسجد النبی (ص) واحد گشت این یگان سریعا به محل اعزام شد.

با حضور ماموران شخصی به هویت "جمشید" به واحد گشت مراجعه و اظهار داشت: در خیابان پیروزی شخصی به هویت "عزیز" را به عنوان مسافر کش با موتورسیکلت کرایه نمودم که به منزلم واقع در شهرک کاروان برسم که در شهرک مشیریه، خیابان شیرودی من را مورد ضرب و شتم قرار داد و از ناحیه بینی و صورت مورد جراحت قرار گرفتم.

شاکی ادامه داد:  پس از ضرب و شتم، به زور حدود 150 هزار تومان وجه نقد را از جیبم برداشته و متواری شد.

در ادامه ماموران با هدایت شاکی به جست و جو در حوالی منطقه پرداخته که شخص سارق را در لاین کندرو اتوبان امام رضا، میدان آقانور مشاهده و سریعا وی را دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند و موتورسیکلت وی نیز به پارکینگ انتقال داده شد.
 
سرگرد پیمان لطیفی رییس کلانتری 169مشیریه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:پرونده مقدماتی در این رابطه تشکیل و در بازجویی‌های فنی از متهم مشخص شد وی سارق زورگیری است که در پوشش مسافر کشی با موتورسیکلت اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کرده که پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ناحیه 16شهر تهران ارسال شد.

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------