بازداشت قاتل در گرمخانه



مردي كه بعد از قتل در يكي از گرمخانه‌هاي تهران پناه گرفته بود، بازداشت شد.

به گزارش جوان، روز دوشنبه 11 اسفندماه مرد ميانسالي در مهرشهر كرج به اداره پليس رفت و از ناپديد شدن ناگهاني مادر و برادرش خبر داد.

وي گفت: من در تهران زندگي مي‌كنم اما مادر و برادرم كه معلول است و پسرش در خانه پدري‌ام در مهرشهر كرج زندگي مي‌كنند. امروز وقتي به خانه مادرم آمدم از او و برادرم خبري نبود. بعد از آن مأموران راهي خانه پدري اين مرد شدند و بعد از بررسي با در بسته يكي از اتاق‌ها مواجه شدند.

شاكي گفت: در اين اتاق هميشه قفل است و كليدش هميشه در اختيار مادرم بود. مأموران بعد از گشودن در جسد زن سالخورده را كشف كردند. مأموران در بررسي بيشتر نوشته‌اي به دستخط رحمان پيدا كردند كه نوشته بود «خودم مي‌دانم چه اشتباهي كرده‌ام. خودم را محاكمه مي‌كنم. عصبي بودم و دست به قتل زدم.» 

بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني مأموران پليس متوجه شدند متهم در گرمخانه‌اي اطراف تهران پناه گرفته است، بنابراين او را بازداشت كردند.  متهم در بازجويي‌ها به جرم خود اقرار كرد و گفت: 11 سال قبل همسرم فوت شد و من و پسرم تنها شديم تا اينكه تصادف كردم و يكي از پاهايم معلول شد. بعد از آن بر سر ارثيه خانوادگي با خانواده‌ام اختلاف داشتم و مشاجره مي‌كردم. روز حادثه از مادرم خواستم يك ميليون تومان براي درمان دندانم به من بدهد. او 500 هزار تومان به من داد و مدعي شد پول را براي خوشگذراني مي‌خواهم. من هم پول را برگرداندم و به اتاقم رفتم. مادرم اما به دنبالم آمد و پول را به طرفم پرتاب كرد. من هم در حالت خشم كنترل خودم را از دست دادم و دهانش را گرفتم كه متوجه شدم فوت شده است. از حادثه‌اي كه پيش آمده بود پشيمان شدم و نامه‌اي نوشتم و كنار جسد گذاشتم. براي خودكشي راهي تهران شدم كه گشت جمع‌آوري متكديان مرا به گرمخانه بردند و همانجا از سوي پليس دستگير شدم.

متهم پس از تحقيقات به دستور قاضي احمدبيگي بازپرس ويژه قتل شعبه هفتم دادسراي جنايي روانه زندان شد. پرونده نيز با صدور قرار عدم‌صلاحيت از سوي قاضي احمدبيگي به دادسراي كرج فرستاده شد.


 اخبار حوادث  -  جوان 
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------