مادربزرگ ساده دلی که خبر مسافرتشان را به سارقان داد!



مادربزرگ ساده دل سمنانی رفتن پسرش به مسافرت را به سارقان نوجوان محل اطلاع داد و روز بعد موتورسیکلت از داخل حیاط سرقت شد.

سرهنگ سیدموسی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با حضور یکی از شهروندان در کلانتری محل و اعلام سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از داخل حیاط منزلش، تلاش ماموران برای کشف این پرونده آغازشد.

سرهنگ حسینی افزود: شاکی در اظهاراتش به دو نکته اشاره کرد، یکی وقوع سرقت در زمان مسافرت دو روزه آنان به خارج از سمنان و دیگری کنجکاوی یکی از نوجوانان محل و پرس و جو  زمان بازگشت از مسافرتشان از مادر پیرش،  که همین مسئله مورد توجه ماموران پلیس قرار گرفت.

وی به هماهنگی با مرجع قضائی و شناسایی کامل مظنون کنجکاو که در همسایگی منزل شاکی سکونت داشت، اشاره و تصریح کرد: وی که پسری ۱۹ ساله بود به کلانتری دعوت و تحقیقات تخصصی در خصوص موضوع انجام شد.

سرهنگ حسینی به اعتراف صریح متهم در خلال تحقیقات تکمیلی پرونده اشاره و اظهار داشت: متهم به اتفاق دوست ۲۲ ساله خود با اطلاع از مسافرت مالباخته و خانواده‌اش، موتورسیلکت وی را سرقت کردند.

این مقام مسئول انتظامی با بیان اینکه سارقان موتورسیکلت را به خارج از شهر منتقل و قطعات آن را باز و روی موتور خود بستند، افزود: همدست سارق نوجوان نیز در عملیاتی دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان بر نظارت والدین بر فرزندان و شناخت کامل دوستان آنان تاکید و اضافه کرد: با توجه به تاثیر گسترده گروه‌های همسال بر شخصیت نوجوانان و جوانان، خانواده‌ها می‌بایست با دقت بیشتری رفتار فرزندانشان نظارت کنند.


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------