زورگیری‌های مرد معتاد از دخنران خردسال



فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق طلاجات دختر بچه سه سال ورزقانی که مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته بود، خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زورگیری و سرقت در یکی از خیابانهای شهر ورزقان ، ماموران انتظامی کلانتری بلافاصله به محل وقوع سرقت اعزام شدند .

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد دختربچه سه ساله اهل و ساکن شهرستان ورزقان از سوی فرد ناشناسی مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته است .

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی افزود: پدردختربچه در تحقیقات پلیس بیان کرد فرد ناشناسی با اعمال زور و اجبار النگوی دختر سه ساله اش  را بریده و از دستش خارج کرده و از محل متواری شده است.

وی اظهار داشت:ماموران انتظامی با دریافت این اطلاعات و مشخصاات سارق از شاهدان صحنه ، پس از تحقیق و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق زورگیر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در ترمینال مسافربری ورزقان زمانی که سارق قصد خروج از شهرستان را داشت دستگیر کنند.

سرهنگ فارسی افزود: در بازرسی بدنی از متهم اموال مسروقه كشف و متهم را به همراه اموال مكشوفه به كلانتری  ورزقان انتقال دادند .

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی خاطر نشان كرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اقرار کرد که با توجه به بیکاری و اعتیاد اقدام به سرقت و زورگیری نموده که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع فضایی معرفی شد .


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------