حادثه‌ای دلخراش برای کودک مشهدی



به گزارش ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد ، مقارن ساعت 23 و 28 دقیقه امشب طی تماس یکی از شهروندان مبنی بر گیر کردن دو انگشت دست یک کودک در داخل پله برقی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، مقارن ساعت 23 و 28 دقیقه امشب طی تماس یکی از شهروندان مبنی بر گیر کردن دو انگشت دست یک کودک در داخل پله برقی به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن گروه نجات ایستگاه 38 آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در انتهای بلوار ابوطالب، نبش شهید چراغچی 15 اعزام شد.

گزارشات حاکیست کودک حادثه دیده پس از افتادنش بر روی پله برقی توسط خانواده اش به بیمارستان اعزام شد، این در حالی است که دو انگشت دست وی قطع شده و در محل حادثه جامانده بود.

بر اساس این گزارش پس از طلب استمداد والدین کودک از آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد همزمان با اعزام نجاتگران ایستگاه شماره 38، امدادگران اورژانس را در جریان حادثه قرار دادند.

نجاتگران آتش‌نشانی با حضور کمتر از یک دقیقه در محل حادثه طی عملیات 5 دقیقه ای یکی از انگشتان کودک را پیدا و تحویل امدادگران اورژانس نمودند.

شایان ذکر است بر اساس مکاتبات نجاتگران آتش‌نشانی با مسوولین بیمارستان مشخص شد، انگشت دیگر کودک به لباس وی چسبیده بوده است .

 

اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------