آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت اينترنتي 950 ميليون ريالي



رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت : فردي كه با بدست آوردن اطلاعات حساب بانكي يكي از شهروندان از حساب وي مبلغ 950 ميليون ريال سرقت نموده بود ،توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگيرشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ " مرتضوي با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه از حساب بانكي وي مبلغ 950ميليون ريال بصورت اينترنتي برداشت شده است بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ " مرتضوي" افزود:با بررسي حساب هاي بانکي شاکي محرز گرديد كه تراكنش هاي زيادي از طريق اينترنت بر روي حساب وي انجام گرديده و شاكي نيز از اين تراكنش ها كاملاً بي اطلاع بوده است.

رئيس پليس فتا استان اظهار داشت:پس از انجام اقدامات فني و تخصصي در فضاي مجازي توسط كارشناسان پليس فتا نهايتاً متهم شناسايي وپس از هماهنگي با مقام قضائي در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

وي با بيان اينكه پس از دستگيري متهم مشخص شد كه يكي از اقوام شاكي مي باشد ، افزود: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته صراحتاً به بزه ارتكابي اعتراف و انگيزه عمل مجرمانه خود را كسب منافع مالي و حساب هاي شخصي با شاکي اعلام كرد.


سرهنگ مرتضوي به شهروندان توصيه كرد: از اطلاعات حساب بانكي خود به خوبي محافظت كنيد و آن را نزد ديگران بازگو نكنيد و در انتخاب رمز بانكي بسيار محتاطانه عمل نماييد و از رمزهاي قابل حدس مانند تاريخ تولد ، شماره شناسنامه و يا شماره تلفن همراه خودداري نماييد.


  اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------