مردی که فرزند دوستش را گروگان گرفته بود،از ترس دستگیری رهایش کرد



ساعت 4 بعد از ظهر روز گروگانگیری، پسر بچه 7 ساله جلوی خانه شان  مشغول بازی بود که یک خودروی پژو 206 در کنار او توقف کرد.  پسرک سرنشینان خودرو که زن و مردی جوان و دو کودک بودند را می‌شناخت. آنها از دوستان خانوادگی‌شان بودند. راننده خودرو از مهدی کوچولو خواست برای خرید تا مغازه سوپرمارکت بروند و بعد به خانه برگردند. پسرک با عجله سوار شد. خودرو به راه افتاد و دیگر هیچ خبری از پسربچه نشد.

خانواده مهدی که از گم‌شدن کودک خود دل‌نگران شده بودند پس از گذشت چند روز موضوع را به پلیس 110 اعلام کردند. فرمانده پلیس مه ولات در این باره  گفت: با اعلام شکایت خانواده پسربچه ربوده شده، تحقیقات گسترده‌ای صورت گرفت.سرهنگ حسن علی نیا افزود: بررسی‌های ابتدایی نشان داد آدم‌ربایی  به خاطر اختلاف حساب بوده است.

وی گفت: با پیگیری‌های پلیس، آدم‌ربایان که احساس خطر می‌کردند کودک ربوده شده را روز 25 تیرماه در نزدیکی خانه پدرش رها  کردند و متواری شدند. مهدی کوچولو در بیان چگونگی ربایش  خود گفت:  وقتی سوار خودروی دوست پدرم شدم همسرش یک آبمیوه به من داد و با خوردن آبمیوه بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم فهمیدم در شهر دیگری هستم. آنها از پدرم پول می‌خواستند و فکر می‌کنم پول هم گرفتند اما از حرف‌هایشان متوجه شدم می‌ترسند که دستگیر شوند. دوست پدرم مرا نزدیک خانه مان رها کرد و پا به فرار گذاشت.


اخبار حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------