زندانیان کلاهبردار شناسایی شدند



فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران حرفه ای که از داخل زندان اقدامات خود را ادامه می دادند خبر داد.

سرهنگ سلمان آدینه وند روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به اینکه زندانیان کلاهبردار به صورت کاملا حرفه ای و به کمک همدستان خود در بیرون از زندان به اقدامات بزه خود ادامه دادند، اظهارداشت: ماموران پلیس فتای شهرستان پاکدشت با دریافت نیابت قضایی یکی از استانهای کشور در مورد شناسایی و دستگیری فرد متواری که اقدام به پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، اقدامات فنی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با انجام عملیات تخصصی مشخص شد که متهم برای فرار از قانون به ترفندهای حرفه ای و زیرکانه ای توسل جسته است ولی کارشناسان پلیس فتا با تلاش شبانه روزی ضمن شناسایی مخفیگاه موفق شدند درعملیاتی غافلگیرانه ، متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ سلمان آدینه اظهارداشت: در بازجویی به عمل آمده از متهم مشخص شد که وی با همدستی هشت نفر در داخل زندان و با شیوه ارسال پیامک با مضمون برنده شدن جایزه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مالباختگان را پای دستگاه های عابر بانک کشانده و با دریافت رمز دوم قربانی، اقدام به برداشت وجه از حساب مالباختگان می کردند.

وی پاکدشت افزود: بیش از 200 نفر در سطح کشور به این شیوه موردسو استفاده قرار گرفته و هم اکنون نیز از متهم شاکی هستند.

رییس پلیس پاکدشت گفت: شهروندان باید اطلاعات خود را نسبت به روش های کلاهبرداری افراد افزایش داده و به سادگی اطلاعات حساب و کارت بانکی خود را در اختیار افراد قرار ندهند.

وی تاکید کرد: در صورت برنده شدن افراد در هریک از قرعه کشی های قانونی کشور نیازی به مراجعه به دستگاه های خودپرداز نبوده و مراکز مربوطه موظف می باشند که به صورت یک طرفه مبلغ را در حساب افراد واریز کنند.


  اخبار اجتماعی  -  ایسنا 
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------