جنایت پایان رابطه پنهانی/ حکم اعدام قاتل زن جوان قطعی شد



مرد جوانی كه زن مورد علاقه خود را كشت و جسدش را در اطراف زندان قزلحصار آتش زد، به زودی اعدام می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهم تیر سال 91، ماموران در جریان ناپدید شدن يك زن ميانسال قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

در ادامه تجسس ها پليس متوجه شد كه این زن با مرد غریبه ای به نام امیر ارتباط پنهاني داشته است.

بررسی تماس‌های تلفنی زن ناپدید شده نشان داد او آخرین بار با امیر قرار ملاقات داشته است. بنابراين رديابي ها آغاز شد و در ادامه امیر خیلی زود به عنوان مظنون دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف كرد و گفت: من متأهل بودم كه با سحر آشنا شدم. آشنایی ما تا جایی ادامه داشت كه به یكدیگر علاقه‌مند شدیم. اما من متوجه شدم كه سحر هم متاهل است. برای همین با او اختلاف پیدا كردم تا اینكه روز حادثه در خیابان با هم قرار ملاقات گذاشتیم. بعد از اینكه او را سوار ماشین كردم به طرف اتوبان كرج راه افتادم. هنوز چند كیلومتری نرفته بودیم كه مشاجره لفظی ما شروع شد و من با دست سر سحر را به ستون ماشین زدم كه بیهوش شد. بعد از آن جسد را به بیابان‌های اطراف زندان قزل‌حصار رفتم. آنجا جسد را آتش زدم.

با اعتراف اين مرد جسد سوخته شده نيز در حوالی زندان قزل‌حصار كشف شد. بنابراین پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. متهم در این شعبه محاكمه شد و در پایان نیز هیات قضایی او را به اعدام محكوم كردند.‎

صبح روز گذشته این حكم در شعبه 24 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------