خودکشی پس از قتل دختر مورد علاقه



یک دانشجوی بین المللی در " امریکا " توسط یک پسر جوان کشته شد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از دیلی میل، دانشجوی دختر اهل " آسیا " که در دانشگاه " ایندیانا - امریکا " مشغول به تحصیل بود در خوابگاه دانشگاه غرق در خون پیدا شد و این در حالی است که پسری  نیز خود را از سقف همان جا حلق آویز کرده بود .

براساس گزارش پلیس ، پس از دریافت تماس ماموران خود را به محل حادثه که یکی از آپارتمان های خوابگاه بود رساند و با جسد مردی 20 ساله که از سقف خانه آویزان و همین طور جسد زنی 21 ساله که مورد ضرب و شتم توسط چاقو قرار گرفته بود رو به رو شدند .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که پسری که پس از به قتل رساندن دوستش خود را حلق آویز کرده است ، یک دانشجو نبوده و باور  پلیس بر این است که او به تازگی با قربانی آشنا شده و با او ارتباط عاشقانه برقرار کرده بود اما انگیزه ی این جنایت و خودکشی هنوز مشخص نیست و هویت قربانیان نیز اعلام نشد .

مسئول ساختمان در گزارش خود گفت : معمولا در این آپارتمان ها دانشجویان بین المللی از " چین و کره " سکونت دارند و این مورد جنایت اولین مورد نیست، به طوری که در اوایل همین هفته دانشجویی به نام " جوزف اسمدلی " گم شده است و همچنین دانشجوی دیگری نیز توسط یک ناشناس مورد تجاوز قرار گرفته است .

پلیس در حال حاضر در حال بررسی بیشتر موضوع است و به خانواده  قربانی دختر که در " امریکا " زندگی نمی کنند مرگ او اطلاع داده شد .

گفتنی است که والدین قربانی پسر نیز در خارج از " ایالات متحده زندگی می کنند .
 

 اخبار حوادث  باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------