کشف چک پول جعلی در همدان



جاعلان چک‌پول‌های تقلبی در راه انتقال چک‌پول‌ها دستگیر شدند. ماموران در بازرسی از خودروی سواری، 167 میلیون و دویست هزار ریال اسکناس جعلی کشف کردند.

 آن‌گونه که احمد رحیمی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان گفته است، دو متهم این پرونده قصد داشته‌اند پس از انتقال پول‌ها به همدان، از آنجا به تهران بروند.

او توضیح داد: «به‌دنبال دریافت خبری مبنی‌بر اینکه افرادی با یک دستگاه خودروی سواری پراید در امر جابه‌جایی کالای قاچاق و جعل اسکناس ایرانی فعالیت دارند، موضوع در دستور کار اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.»

او افزود: «ماموران پس از مدتی حضور در محل‌های احتمالی تردد این خودرو، درنهایت آن را در ایست و بازرسی شهید زارعی همدان شناسایی و با هماهنگی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان متوقف کردند.»

رحیمی اظهار کرد: «در بازرسی دقیق از این خودرو 167 میلیون و 200 هزار ریال انواع اسکناس جعلی، شامل 10 میلیون و 500 هزار ریال اسکناس یکصد هزار ریالی که به صورت ماهرانه‌ای در پشت صندلی قسمت عقب خودرو جاسازی شده بود کشف شد.»

در این عملیات دو جاعل و قاچاقچی دستگیر و به‌همراه اقلام کشف‌شده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان شدند. تحقیقات در زمینه این پرونده و شناسایی محل جعل اسکناس‌ها ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  -  فرهیختگان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------