ربودن پسر نوجوان به بهانه خرید مکمل‌های بدنسازی



دو پسر جوان که نوجوانی را به بهانه خرید مکمل‌های بدنسازی ربوده بودند، در جلسه بازپرسی منکر اتهام خود شدند.

 17 شهریور سال گذشته مردی جوان با مراجعه به کلانتری 153 شهرک ولی عصر از مورد آزار و اذیت قرارگرفتن پسر 14 ساله اش خبر دارد.

این مرد در شکایتش گفت: ساعتی قبل پسرم برای رفتن به باشگاه تکواندو از خانه خارج شد و ساعتی بعد وقتی به خانه آمد مضطرب بود. وقتی علت را جویا شدم از ربوده شدن و آزار و اذیتش توسط سه پسر جوان خبر داد.

در ادامه از پسر دانش آموز تحقیق شد که او در مورد حادثه گفت: دیروز به باشگاه رفتم و پس از پایان تمرین، دوستم هانی مدعی شد امروز با خودروی پدرش آمده و می تواند مرا به خانه برساند. سوار خودرو شدیم که در میانه راه، او ادعا کرد برای بهتر شدن بدنمان کراتین مصرف کنیم. من هم قبول کردم. او به بهانه خرید دارو نیروزا مرا حوالی چهاردانگه برد و مقابل یک باغ توقف کرد. در آنجا دو نفر از دوستان هانی مرا به کیوسک نگهبانی باغ برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

با اعلام این شکایت و دستگیری سه پسر 18 تا 20 ساله، آنها در دادگاه یک کیفری استان محاکمه شده و برای آنها حکم صادر شد. هفته گذشته با توجه به عدم رسیدگی به شکایت آدم ربایی، پرونده برای رسیدگی به دادسرای امور جنایی ارسال شد.

دیروز با احضار هر سه متهم به دادسرای امور جنایی، رسیدگی به پرونده آغاز شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد حامد20 ساله یکی از متهمان با دریافت برگه احضاریه متواری شده و دو متهم دیگر در دادسرا حاضر شدند.

هانی متهم اصلی پرونده در جلسه بازپرسی با رد اتهام آدم ربایی گفت: من و دو دوست دیگرم در اسلامشهر کارگر نجاری بودیم و من برای ورزش به باشگاهی در یافت آباد می رفتم. پسر 14 ساله آن روز برای خرید دارو با من به چهاردانگه آمد و پس از خرید کراتین او را به خانه شان در یافت آباد رساندم. اتهام آدم ربایی را قبول ندارم و پسر نوجوان برای انتقام از ما این شکایت را مطرح کرده است.

در ادامه، خلیل دیگر متهم پرونده در دفاع از خود گفت: آن روز هانی با پسر نوجوان به باغ آمد که من فقط او را با قمه تهدید کردم. من هیچ نقشی در ربودن و آزار و اذیت داوود نداشتم. با اعترافات هر دو متهم، محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی هانی را به اتهام آدم ربایی با قرار پنج میلیارد ریالی و خلیل را به اتهام تهدید با سلاح سرد با قرار یک میلیارد ریالی بازداشت و به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد.

 

 اخبار  حوادث  - جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------