جزییات آدم ربایی ۵۰۰ میلیونی



 فرمانده انتظامی "فهرج" استان كرمان از آزادی كودك ۱۰ساله پس از ۱۶ روز از دست آدم ربایان با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ "مهدی پنجعلی زاده" درباره جزییات عملیات رهایی گروگان ۱۰ ساله از دست آدم ربایان گفت: پنجم آبانماه امسال این كودك در شهر خرم آباد ربوده شده و آدم ربایان از خانواده اش برای آزادی وی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان درخواست می كنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: كودك ربوده شده پس از ربوده شدن به شهرستان فهرج انتقال می یابد.

وی ابراز داشت: پس از بررسی های اولیه توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد و شناسایی خودرو آدم ربایان و استعلام پلاك خودرو مشخص شد به احتمال زیاد آنها در شهرستان فهرج سكونت دارند.

سرهنگ پنجعلی زاده گفت: در اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی ماموران پلیس اطلاعات کرمان با ماموران پلیس آگاهی خرم آباد، محل نگهداری فرد ربوده شده شناسایی و در این زمینه دو متهم دستگیر شدند.

وی  افزود: آدم ربایان پس از تكمیل پرونده به مقام قضائی تحویل داده شدند و خوشبختانه كودك در صحت و سلامت كامل به آغوش خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت :جرائم خشن موجب ایجاد جو بدبینی و احساس ناامنی در جامعه می گردد كه پلیس با این موارد قاطعانه برخورد می كند.


 اخبار حوادث - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------