اعدام 7 تبهکار در یزد و مشهد



  6 تبهکار به اتهام قاچاق مواد مخدر، سرقت مسلحانه و زنای به عنف سحرگاه دیروز در استان یزد به دار مجازات آویخته شدند. در مشهد نیز قاتل یک طلا فروشی قصاص شد.

 به گزارش ایران ؛دادستان عمومی و انقلاب یزد – گفت: یکی از اعدام‌شدگان فردی به نام چ – ر بود که 14 فقره سرقت مسلحانه از چندین بانک و صندوق قرض‌الحسنه در پرونده داشت. این تبهکار همچنین با ایجاد ناامنی در استان مشکلاتی به وجود آورده بود. وی با تلاش‌های مأموران پلیس دستگیر و پس از محاکمه در دادگاه یزد به اعدام محکوم شده بود.

قضاوتی افزود: یکی دیگر از اعدام‌شدگان الف – ص نام داشت که علاوه بر زنای به عنف، برای بانوان مزاحمت‌های مختلف ایجاد کرده بود. وی نیز در دادگاه کیفری استان به اعدام محکوم و این حکم در دیوانعالی کشور نیز تأیید شده بود.
به گفته دادستان یزد، الف – ب یکی دیگر از اعدامی‌ها بود که دختر خردسالی را مورد آزار قرار داده بود. وی پس از دستگیری در دادگاه کیفری استان محاکمه و به اعدام محکوم شده بود.وی همچنین گفت: سه نفر از اعدام شدگان نیز از سوداگران مرگ بودند که به دار مجازات آویخته شدند.


قاتل طلافروش مشهدی اعدام شد
عامل سرقت مسلحانه خونین از یک طلافروشی در مشهد نیز سحرگاه دوشنبه به دار آویخته شد.


حامد- 30 ساله- آبان سال گذشته با همدستی علیرضا 24 ساله به مغازه طلافروشی «آس» در مشهد رفت و با تهدید اسلحه شروع به سرقت کرد اما وقتی صاحب طلافروشی -‌ مجید 34 ساله- قصد مقاومت داشت حامد با چند ضربه کارد او را به قتل رساند. سارقان جنایتکار پس از سرقت 2 کیلو و 250 گرم طلا و 40 سکه پارسیان از محل متواری شدند.


پس از شناسایی و دستگیری متهمان از سوی پلیس استان خراسان رضوی هر دو متهم در دادگاه محاکمه و حامد به جرم قتل مرد طلافروش به قصاص محکوم شد.سرانجام حامد در مقابل چشمان خانواده مقتول به دار مجازات آویخته شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------