قتل دو كشاورز و يك راننده در شوش خوزستان



دو سارق مسلح كه قصد سرقت يك دستگاه خودروي پژو در جاده اصلي اهواز - شوش را داشتند در پي مقاومت راننده به وي شليك كرده و متواري شدند.

 به گزارش  ایرنا  ؛رييس دادگاه عمومي بخش شاوور شهرستان شوش در استان خوزستان از قتل سه نفر در حوادث مختلف در اين بخش خبر داد. مجيد افراخته گفت: اين حادثه در بامداد روز پنجشنبه گذشته در نزديكي شهر الوان و محدوده روستاي بيت حاتم بخش شاوور رخ داده است. راننده خودرو كه از ناحيه ران مورد اصابت گلوله اسلحه كلت سارقان قرار گرفته بود بر اثر شدت خونريزي در بيمارستاني در اهواز جان باخته است.

 

رييس دادگاه عمومي بخش شاوور شوش با اعلام اينكه سارقان مسلح شناسايي شده و تحت تعقيب هستند اظهار كرد: سارقان هنگامي كه از سرقت سواري پژو نااميد شدند خودروي پرايدي را به قصد سرقت متوقف كردند اما با اقدام اهالي و تعقيب آنها، سارقان، خودروي پرايد را رها كرده و متواري شدند. پرونده اين قتل از سوي اداره عمليات ويژه پليس آگاهي خوزستان در دست پيگيري است. افراخته همچنين از قتل دو كشاورز در روستاي خليفه حيدر بخش شاوور در يكم تير خبر داد و گفت: در اين حادثه يك كشاورز ٢٢ ساله به نام «حسن – ف» مالك زمين و نيز راننده تراكتور به نام «جاسم – ق» ٤٥ ساله با گلوله سلاح كلاشينكف افراد ناشناس به قتل رسيدند. وي با بيان اينكه اين حادثه در دست پيگيري است و عوامل اين جنايت نيز شناسايي شده‌اند افزود: اين حادثه در منطقه آهودشت و حوالي روستاي خليفه حيدر و هنگامي كه تراكتور در مزرعه در حال سوختگيري گازوييل بوده به وقوع پيوست. به دليل شدت گرما در خوزستان كشاورزان اين استان شبانه اقدام به شخم و آماده‌سازي مزارع كشاورزي خود مي‌كنند.

 

وي در ادامه با اشاره به اصابت گلوله به جواني ٢٥ ساله از اهالي روستاي الجزاير اين بخش در ساعت سه بامداد روز جمعه گفت: نزاع بين چند نفر از دو طايفه در روستاي الجزاير و در پي آن شليك با سلاح كلاشينكف موجب اصابت گلوله به ناحيه گردن يك جوان ٢٥ ساله شد. رييس دادگاه عمومي بخش شاوور با بيان اينكه در اين حادثه پنج موتورسوار اقدام به تيراندازي با كلاشينكف در روستاي الجزاير كردند افزود: جوان مذكور كه ارتباطي با دو طرف درگيري نيز نداشت به دليل اصابت گلوله به ناحيه گردن در معرض قطع نخاع قرار دارد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------