مرگ معمایی یک مادر




 پسرجوان با گذشت ٢روز بی‌اطلاعی از مادرش وقتی پای درخانه گذاشت، با سناریوی مرموز کشته‌شدن مادرش روبه‌رو شد. عقربه‌ها ساعت ٦ عصر سه‌شنبه ١٢ مردادماه را نشان می‌داد که پسرجوان وقتی در برابر تلفن‌های بی‌پاسخ مادرش قرار گرفت، برای سرکشی به خانه مادری‌اش درخیابان دماوند، خیابان باباطاهر رفت و زمانی که پای در طبقه اول ساختمان ٥ طبقه گذاشت، با صحنه هولناکی روبه‌رو شد.


همه وسایل خانه به هم ریخته بود و دست و پاهای مادر پیر با روسری بسته شده بود و یک روسری دیگر دور گردن این مادر نشان از به قتل رسیدن او داشت. بدین‌ ترتیب ماجرای کشته‌شدن مادر ٧٣ساله به مأموران کلانتری ١٢٨تهران‌نو مخابره شد و مأموران پس از حضور در قتلگاه مادر خانواده، بازپرس ویژه قتل را با خبر کردند. همین کافی بود تا تیمی از مأموران اداره ١٠ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران درصحنه جرم حاضر شوند. بررسی‌های ابتدایی نشان از آن داشت که زن تنها با روسری خفه شده است و به هم‌ریختگی خانه فرضیه قتل برای سرقت را در دستورکار مأموران قرار داد.


پسرخانواده که هنوز باور نداشت مادرش به قتل رسیده، به مأموران گفت:  مادرم به تنهایی زندگی می‌کند و معمولا تلفنی با هم در تماس هستیم تا این‌که ٢روز پیش با مادرم تماس گرفتم اما جواب نداد و پس از ٢روز هرچه به خانه مادرم زنگ زدم، بی‌فایده بود تا این‌که از روی نگرانی پای درخانه مادرم گذاشته و با جسد وی روبه‌رو شدم. کارشناسان پزشکی قانونی درمحل پی بردند که ٢روز از مرگ این مادر پیر می‌گذرد و جسد زن پیر به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد.


در ادامه مأموران پی بردند که در این مدت هیچ صدای درگیری از خانه مادر پیر به گوش نرسیده و با بررسی دقیق در خانه ٥‌میلیون تومان پول نقد و دفترچه‌های مأموران سپرده مالی بلند‌مدت درکشوی کمد به دست آمد که نشان از حساب ٣٠٠میلیونی مادر  پیر را داشت. بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از مأموران اداره ١٠ پلیس آگاهی تهران برای ردیابی عامل جنایت و افشای راز به قتل رسیدن مادر پیر وارد عمل شوند.

  اخبار حوادث  - شهروند 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------