حکم عجیب برای متهم جنایت چیتگر



120 ساعت کار در خانه سالمندان و 99ضربه شلاق، مجازات زن جوانی است که به دلیل رابطه پنهانی، جنایت چیتگر را رقم زد.

 به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از عصر بیست و چهارم مرداد سال گذشته، به دنبال قتل مرد جوانی در پارک چیتگر آغاز شد. با حضور تیم جنایی مشخص شد، جسد متعلق به مردی 30 ساله بود که با اصابت ضربه چاقو به گردنش کشته شده بود. زن 24 ساله‌ای به نام ناهید که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بود، گفت: مقتول آرش نام داشت و لحظه‌ای قبل، شوهرم او را با چاقو هدف قرار داد و فرار کرد. در ادامه، متهم به قتل به نام سعید، خود را تسلیم ماموران کرد.

 

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهمان به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفتند که در ابتدای دادگاه، مادر مقتول برای قاتل پسرش درخواست قصاص کرد.

 

سپس سعید در جایگاه قرار گرفت و در دفاعیاتش گفت: روز حادثه، همسرم را سوار خودروی مقتول دیدم و آنها را تعقیب کردم. وارد پارک چیتگر شدند که در آنجا درگیر شدیم و او را با ضربه چاقو کشتم.

 

در ادامه، ناهید در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود اظهار کرد: بعد مرگ فرزندمان افسرده شده و پنجشنبه‌ها به بهشت زهرا می‌رفتم. در آنجا با مقتول آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. او مرا دلداری می‌داد و به حرف‌هایم گوش می‌کرد. روز قتل قرار بود به ارتباطمان پایان دهیم که شوهرم متوجه شد و مرد جوان را کشت.

 

پس از دفاعیات متهمان و با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای دم، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و سعید را به قصاص محکوم کردند. ناهید هم به 99 ضربه شلاق و 120 ساعت کار اجباری در خانه سالمندان محکوم شد. براساس حکم دادگاه، ناهید باید به استحمام زنان سالخورده کمک کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------