نشست زمین در مجاورت متروی مولوی



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نشست زمین در مجاورت متروی مولوی و تخریب دیواره هواکش این مترو در ضلع شمالی و شرقی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با  ایلنا با اعلام نشست زمین در ساعت 8:59 صبح امروز در خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی و میدان اعدام گفت: چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ستاد بحران شهرداری تهران و عوامل شهرداری به این محل اعزام شدند.

 

وی با اشاره اینکه محل حادثه کوچه‌ای باریک و چهار متری واقع در یکی از محله‌های قدیمی خیابان مولوی بود، اظهار کرد: بخشی از این کوچه تخریب شده بود که در کنار قسمت تخریب شده هواکش مترو وجود داشته و نشست زمین باعث شده، دیواره هواکش مذکور در ضلع شرقی و شمالی دیواره تخریب شود.

 

ملکی با تاکید بر اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومیت و خسارت جانی به دنبال نداشت، افزود: تعدادی از ساختمان‌های قدیمی این محله که مقابلشان تخریب شده بود از نظر ماموران آتش نشانی ناایمن بودند که ساکنان بناهای مذکور به کمک نیروهای آتش‌نشانی از ساختمان خارج شده و عوامل شهرداری در حال حاضر در حال اسکان این افراد هستند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به رطوبت موجود در خاک محل حادثه و قدیمی بودن منطقه مذکور گفت: این احتمال وجود دارد که لوله‌های آب منازل واقع در این محله دارای نشتی بوده باشد که سرایت آب به خاک باعث شسته شدن خاک و ریزش آن شده باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر محل حادثه ایمن سازی شده و عوامل مشغول مقاوم سازی دیواره‌ها و جلوگیری از ریزش دوباره آ‌ن هستند، گفت: عملیات پر کردن گودال تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------