«آنگرت کرمپ کارنباور» جانشین مرکل شد



اخبار,اخبار بین الملل,آنگرت کرمپ کارنباور و آنگلا مرکل

اعضای حزب دموکرات مسیحی آلمان، رهبر جدید این حزب را انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، حزب دموکرات مسیحی آلمان «آنگرت کرمپ کارنباور» را به عنوان جانشین «آنگلا مرکل» برای رهبری این حزب انتخاب کرد.

 

مرکل ۱۸ سال قبل به عنوان رهبر حزب دموکرات مسیحی انتخاب شده بود.

 

آنگلا مرکل در ماه اکتبر گذشته اعلام کرد که قصد دارد از رهبری حزب کناره‌گیری کند، اما تا انتخابات آتی در سال ۲۰۲۱ در سمت صدراعظمی باقی خواهد ماند.

 

مرکل روز جمعه در شهر هامبورگ در سخنرانی خداحافظی، از ریاست حزب دموکرات مسیحی کنار رفت.

 

در این سخنرانی نیم ساعته که با لحظات احساسی و تشویق بی امان حضار در بعضی دقایق همراه بود، مرکل با یادآوری خاطرات 18 ساله خود از ریاست بر حزب دموکرات مسیحی، گفت که این حزب نگاهی به آینده دارد.

 

وی همچنین در مورد چالش های پیش رو، از جمله تغییرات آب و هوایی، حفظ اتحاد اروپا، و حل و فصل موضوع برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) هشدار داد.

 

او با تاکید بر لزوم حفظ ارزش های لیبرال چه در خارج و چه در خارج از حزب، اعلام کرد که از خانم "آنگرت کرامپ کارن باور" به عنوان جانشین خود حمایت می کند.

 

هواداران مرکل در این سخنرانی پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن ها نوشته بود "متشکریم رئیس".

 

اعضای حزب دموکرات مسیحی سپس با پخش فیلمی که نشان دهنده لحظات مهم ریاست 18 ساله مرکل بر این حزب بود، از وی قدردانی کردند.

 

با وجود کناره گیری از ریاست حزب، مرکل قصد دارد تا پایان دوره چهارم صدر اعظمی خود، یعنی سال 2021، به رهبری آلمان ادامه دهد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------