آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

ترامپ: چرا در تیم تحقیقات دخالت روسیه فقط ۱۳ «دموکرات» حضور دارند؟



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا در پیامی اعلام کرد: چرا تیم بازرس ویژه تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ متشکل از ۱۳ دموکرات است که برخی از آنها حامیان هیلاری هستند؟

به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با انتشار پیامی توئیتری، کمیته تحقیق دخالت ادعائی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ در این کشور را به باد انتقاد گرفت.

 

رئیس جمهوری آمریکا در این باره نوشت: چرا تیم «رابرت مولر» (بازرس ویژه تحقیقات دخالت ادعائی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور) متشکل از ۱۳ دموکرات است که برخی از آنها حامیان هیلاری (کلینتون) متقلب هستند و هیچ جمهوریخواهی در بین آنها نیست؟

 

رئیس جمهوری آمریکا تا کنون چندین بار از کمیته ویژه تحقیقات دخالت ادعائی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور انتقاد کرده است.

 

این در حالیست که «لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌اِن‌اِن اعلام کرد که اگر ترامپ، «رابرت مولر» بازرس ویژه تحقیقات دخالت ادعائی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی این کشور را اخراج کند، مقدمه پایان ریاست جمهوری وی خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------