هلاکت هشت صهیونیست و افتضاح تیپ گولانی



اخبار,اخبار بین الملل ,رژیم صهیونیستی

 

اخبار بین الملل - هلاکت هشت صهیونیست و افتضاح تیپ گولانی

نیروهای مقاومت فلسطین از هدف قرار گرفتن یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم اسرائیل و هلاکت دستکم هشت نظامی این رژیم در عملیات خود در مناطق مختلف نوار غزه خبر دادند.

به گزارش تسنیم، شبکه تلویزیونی المیادین یکشنبه شب اعلام کرد: گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند مبارزان این گروهان ها با موشک های 107 تجمع نظامی ارتش اسرائیل در شرق فرودگاه رفح را هدف قرار دادند که به کشته شدن یک افسر صهیونیست منجر شد.

این گروهان ها افزوند: سه نیروی ارتش رژیم اسرائیل نیز در جریان نبرد با مبارزان فلسطینی در منطقه بیت حانون کشته و شمار دیگری از آنها زخمی شدند.

گروهان های قدس همچنین اعلام کردند که مرکز کرم ابوسالم و شهرک های صهیونیست نشین عسقلان و سدیروت در فلسطین اشغالی و تجمع نظامی ارتش رژیم اسرائیل در شرق منطقه جبالیا در نوار غزه را با موشک و گلوله سنگین هدف قرار دادند.

اما از سوی دیگر با موافقت اسرائیل با رفع بایکوت اعلام برخی از شمار کشته‌های خود،  شبکه دو اسرائیل کشته شدن 13 نظامی تیپ گولانی شب گذشته در منطقه الشجاعیه را تایید کرد.

پیش از این روزنامه فرانسوی فیگارو اعلام کرد که 15 نظامی از تیپ گولانی اسرائیل شب گذشته در درگیری های محله الشجاعیه واقع در مرکز غزه کشته شده‌اند.

این در حالی است که تعداد زخمی های نظامیان ارتش اسرائیل از شب گذشته در منطقه الشجاعیه به بیش از 56 تن رسیده است. از طرف دیگر مقاومت اسلامی فلسطین تعداد کشته های اسرائیل را بیش از 33 نفر اعلام کرد. در همین رابطه منابع خبری از ربوده شدن یک سرباز اسرائیلی در محله الشجاعیه خبر دادند.

درهمین حال، رسانه های رژیم اسرائیل از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرکهای صهیونیست نشین سدیروت، اسدود و یفنیه و سایر شهرک های نزدیک نوار غزه خبر دادند

از سوی دیگر، گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام کردند که یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم اسرائیل را در شرق محله الزیتون در شرق شهر غزه با یک موشک هدایت شونده هدف قرار دادند.

گردانهای شهید عزالدین قسام همچنین از اعلام کردند که یک نظامی صهیونیست را در شمال شهر بیت حانون با تک تیراندازهای خود هدف قرار دادند.

این گردانها از شلیک یک فروند موشک از نوع M75 به شهر تل آویو در فلسطین اشغالی خبر داد.

درهمین حال، خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین نیز از درگیری گروههای مقاومت با نظامیان صهیونیست مستقر در منطقه الشوکه در شهر رفح خبر داد.

اخبار بین الملل - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------