داعش برای مهریه، سقف تعیین کرد



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - داعش برای مهریه، سقف تعیین کرد

گروه تروریستی داعش ضمن تعیین سقف مهریه برای ازدواج تهدید کرد: هرکسی را که خارج از دادگاههای این گروه عقد کند، به صلیب خواهد کشید.

به گزارش شبکه العالم به نقل از السومریه نیوز، یک منبع محلی در استان کرکوک عراق گفت: حاکم دادگاه شرعی داعش، با صدور دستورالعملی برای دادگاه های تحت امر خود از جمله دادگاه منطقه الحویجه، حداکثر مهریه را یک و نیم میلیون دینار عراقی تعیین کرد و برای هر فردی که خواهان مهریه ای بیش از این شود، 30 ضربه شلاق در نظر گرفت.

به گفته این منبع، داعش همچنین تنها دادگاه های تحت امر خود را برای ثبت عقد ازدواج ذیصلاح اعلام کرد و دیگر دادگاه ها را دادگاه های مرتدها خواند و تهدید کرد هر کسی خارج از دادگاه های داعش عقد کند، اعم از عاقد و عقد شونده، به صلیب کشیده خواهد شد.

این منبع محلی که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد که جوانان عراقی، از مراجعه به دادگاه های داعش برای بستن عقد ازدواج سرپیچی می کنند و به همین سبب این دادگاه ها تاکنون هیچ مراجعه کننده ای برای ثبت عقد ازدواج نداشته اند.

در حال حاضر مناطق الحویجه، الرشاد، الریاض، الزاب، العباسی و بخش هایی از داقوق در استان کرکوک، تحت سلطه گروه تروریستی داعش است.
اخبار بین الملل - العالم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------