خاندان بوش از دونالد ترامپ تبری جستند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با جدی شدن نامزدی دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه در رقابت‌ نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خانواده بوش که دو رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در میان آن‌ها وجود دارد اعلام کردند که قصد حمایت از هیچ نامزدی را در این انتخابات ندارند.

به گزارش آنا به نقل از گاردین، در حالی که انتظار می‌رفت با جدی شدن نامزدی ترامپ، جورج بوش پدر و پسر به حمایت از دونالد ترامپ، تنها نامزد کنونی جمهوری‌خواهان بپردازند، اما فردی فورد، سخنگوی جورج بوش پسر، اعلام کرد که «آقای بوش، قصد ندارد هیچ گونه فعالیتی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به سود نامزدها داشته باشد.»

در همین حال، منابع نزدیک به بوش پدر به گاردین گفته‌اند، که وی هفته گذشته درخواست ترامپ مبنی بر اعلام حمایت از او در ادامه رقایت‌های ریاست جمهوری را رد کرده است.

با این وضعیت، به نظر می‌رسد چهره های شاخص جمهوری‌خواه در رقابت نهایی احتمالا باید جانب سکوت را بگیرند.

این اعلام موضع در رد حمایت از بوش، احتمالا تردیدها را درباره معرفی ترامپ به عنوان نامزد نهایی جمهوری‌خواهان در کنگره نهایی این حزب که در ماه جولای (تیر ماه) برگزار می‌شود، برجسته‌تر خواهد کرد.

این گنگره، رسما نامزد جمهوری‌خواهان را معرفی خواهد کرد.

تا اینجای کار، برخی چهره‌های کمتر آشنا از حزب جمهوری‌خواه از ترامپ حمایت کرده‌اند. هیچ بعید نیست که کنگره به دلیل نگرانی های ناشی از سکوت چهره های متنفذ حزب در برابر نامزدی ترامپ، وی را کنار بگذارد.

با وجود این، انتخاب نامزدی به غیر از ترامپ، به وجود یک نامزد برجسته دیگر نیازمند است. مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک یکی از این نامزدها بود که احتمال داده می‌شد بدون شرکت در انتخابات درون حزبی از سوی کنگره جمهوری‌خواهان به عنوان نامزد نهایی این حزب معرفی شود. بلومبرگ اما در ماه فوریه (بهمن ماه) اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------