«ابومحمد العدنانی» سخنگوی داعش کشته شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خبرگزاری وابسته به گروه تروریستی داعش از کشته شدن سخنگوی این گروه تروریستی در حلب خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه النشره، خبرگزاری اعماق وابسته به گروه تروریستی داعش از کشته شدن «ابومحمد العدنانی» سخنگوی این گروه تروریستی در حلب خبر داد.

گروه تروریستی داعش از طریق رسانه های وابسته به خود اعلام کرد که «طه صبحی فلاحه» معروف به «ابومحمد العدنانی» در درگیری های شهر حلب سوریه کشته شده است.

یک ماه پیش نیز یک منبع امنیتی در موصل از هلاکت عدنانی خبر داد و گفت: در حمله هوایی ارتش عراق به ورزشگاه دانشگاه موصل که داعش با بستن تمامی راههای منتهی به آن در حال برگزاری یک مانور نظامی بود سخنگوی داعش و تعدادی دیگر از تروریستهای حاضر در این ورزشگاه به هلاکت رسیدند.

این منبع در ادامه گفت: تروریستهای داعش با حمله به مناطق مسکونی در نزدیکی دانشگاه موصل تعدادی از ساکنان این مناطق را به قتل رساندند.

 ابومحمد عدنانی سخنگو و یکی از برجسته ترین رهبران داعش است که از سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در زندانهای عراق به سر می برد.

گفته می شود که وی سال ۱۹۷۷ در شهر «بنش» واقع  در استان ادلب سوریه متولد شده و از سرکردگان ارشد گروه تروریستی داعش و از افراد نزدیک به ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی بشمار می رفت.

وزارت خارجه آمریکا ماه می ۲۰۱۵ از جایزه ای به مبلغ ۵ میلیون دلار به کسی که اطلاعاتی را برای دستگیری العدنانی ارائه کند خبر داده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------