هدیه‌ی عجیب مکرون به پوتین در حاشیه مجمع بین‌المللی اقتصاد در سن پترزبورگ!



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , مکرون
رئیس‌جمهور فرانسه در حاشیه برگزاری مجمع بین‌المللی اقتصاد در سن پترزبورگ، با هدیه‌ای عجیب از همتای روس خود تقدیر کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه راشا تودی، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در حاشیه برگزاری مجمع بین‌المللی اقتصاد در سن پترزبورگ، با هدیه‌ای عجیب از همتای روس خود ولادیمیر پوتین تقدیر کرد.

 

«پیر گاتاز»، رئیس کارفرمایان فرانسه (موسوم به مدف) هدیه مکرون را که  یک خروس مینیاتوری آبی رنگ گالیک (نماد ملی و غیر رسمی فرانسه) به همراه یک پرچم کوچک فرانسه بود به ولادیمیر پوتین اهدا کرد.

 

در همین حال، «آلکساندر شوخین» رئیس اتحادیه صنعتگران و تاجران روسیه با اشاره به یکسان بودن رنگ پرچم های فرانسه و روسیه  به شوخی پیشنهاد داد دفعه بعد خروس را با رنگ های سفید، آبی و قرمز پرچم روسیه رنگ آمیزی کنند.

 

این نخستین بار نیست که ولادیمیر پوتین از همتایان خود یک حیوان هدیه می گیرد. چندی قبل، « قربانقلی بردی محمداف»، رئیس جمهور ترکمنستان در حاشیه اجلاس سوچی، یک سگ اصیل آلابای به پوتین هدیه داد. حیوانات خصوصا سگ ها، جزء هدایای مورد علاقه پوتین هستند.

 

امانوئل مکرون نیز همواره در دیدار با روسای جمهور کشورهای مختلف، هدایای عجیبی به آنها اعطا می کند. او در دیدار با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، او را با یک راس اسب گارد سلطنتی فرانسه غافلگیر کرد. او همچنین در ملاقات با ترامپ یک اصله نهال درخت بلوط از محل وقوع جنگ «بلو وود»  فرانسه، هدیه داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------