رئیس سابق کمیته ملی دموکرات آمریکا: مردم، ترامپ را یک رئیس جمهوری مشروع نمی‌دانند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,دموکرات آمریکا
رئیس سابق کمیته ملی دموکراتیک آمریکا گفته، اکثر مردم آمریکا فکر نمی‌کنند که ترامپ یک رئیس جمهور مشروع باشد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، هاوارد دین، رئیس سابق کمیته ملی دموکراتیک آمریکا که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ این مسئولیت را داشت، در اظهاراتش به شبکه خبری MSNBC به انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و انکار مقصر دانستن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار مخالف سعودی از سوی ترامپ پرداخت.

 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم که مردم دارند می‌فهمند که ترامپ نماینده ارزش‌های آمریکایی نیست. او حتی بیانگر ارزش‌های اکثری افرادی که به او رای دادند هم نیست.

 

این مقام سابق آمریکایی همچنین افزود: حتی فکر می‌کنم به واقع مردم ترامپ را یک رئیس جمهور مشروع نمی‌دانند. با این حال، اون انتخاب شده و تمام این کارها را انجام داده اما او نماینده ارزش‌های آمریکایی نیست. جورج بوش پسر هم نماینده ارزش‌های آمریکایی نبود. ترامپ به نظر مردم درباره جایگاه ما در جهان توجهی نمی‌کند.

 

هاوارد دین هم‌چنین اظهارات ترامپ را درباره اینکه گفته بود نمی‌خواهد کشته شدن خاشجقی در کنسولگری عربستان در استانبول به روابط آمریکا و عربستان خدشه وارد کند، مورد انتقاد قرار داد و گفت:‌ ترامپ روز سه شنبه گفته بود که سلمان و پسرش هرگونه داشتن اطلاع درباره برنامه‌ریزی یا قتل این روزنامه‌نگار را رد می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------