جعبه سیاه هواپیمای مسافربری روسی پیدا شد/ اولین واکنش پوتین به سقوط هواپیمای روسی



اخبار,اخباربین الملل,سقوط هواپیمای روسی

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است که جعبه سیاه هواپیمای ایرباس 321 خطوط هوایی روسیه که در مرکز مصر سقوط کرده بود، پیدا شده است.

 در پی سقوط یک هواپیمای نوع ایرباس 321 خطوط هوایی روسیه در مرکز صحرای سینا در مصر گزارش‌ها حاکی است که جعبه سیاه این هواپیما پیدا شده است.

شبکه خبری «العربیه»، همچنین گزارش داده که بر اساس منابع مصری در این حادثه همه سرنشینان هواپیما از جمله 217 مسافر و 7 نفر کادر پروازی کشته شده‌اند.

در پی این حادثه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه دستور داده که کمیته‌ای برای بررسی دلایل این حادثه که گمانه‌هایی درباره تروریستی بودن آن وجود دارد تشکیل شود.

گزارش‌ها حاکی است که وزیر حمل و نقل روسیه برای بررسی این حادثه راهی مصر شده است.

نخست وزیر مصر و تعدادی از مسئولین این کشور نیز از محل حادثه بازدید کرده و کمیته‌ای ویژه‌ای برای پیگیری این حادثه ایجاد شده است.

                                  ...............................................


پوتین خواستار تشکیل کمیته بررسی دلایل سقوط هواپیمای ایرباس 321 شد

رئیس جمهور روسیه در پی حادثه سقوط یک هواپیمای مسافربری این کشور در صحرای سینا دستور تشکیل کمیته بررسی دلایل این حادثه را داد.
 
 «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در پی سقوط یک هواپیمای مسافربری این کشور در خاک سوریه دستور تشکیل کمیته بررسی دلایل این حادثه را صادر کرد.

شبکه خبری «اسکای نیوز»، گزارش داد رئیس جمهور روسیه همچنین دستور داده تیم امدادی از سوی روسیه به محل حادثه در مصر اعزام شود.

صبح روز شنبه (امروز) یک هواپیمای مسافربری روسیه از نوع ایرباس 321 در مرکز صحرای سینا سقوط کرد.

این هواپیما حامل بیش از 200 گردشگر و کادر پرواز روسی بوده که از شهر توریستی شرم الشیخ مصر به سوی سن‌پترزبورگ در حال حرکت بوده و دچار سانحه شده است.

بر اساس آخرین اخبار درباره این حادثه بیش از صد جسد در محل سقوط هواپیما کشف شده است و برخی گزارش‌های تأیید نشده حاکی است که صدای برخی زخمی‌های این حادثه که هنوز در داخل لاشه هواپیما گرفتار هستند به گوش رسیده است.


  اخبار بین الملل  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------