ترامپ کاخ سفید را پاکسازی می کند



 اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل,ترامپ

ستاد انتخاباتی ترامپ در حال تهیه لیستی از کارکنان دولت فدرال برای برکناری در صورت شکست هیلاری کلینتون از وی در انتخابات هشتم نوامبر است .

 دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری امریکا قول داده است در صورتی که در انتخابات پیروز شود، تمام مقامات دولت فدرال را که توسط باراک اوباما رئیس جمهوری دمکرات منصوب شده اند ، پاکسازی کند.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، کریس کریستی متحد ترامپ با اعلام این خبر افزود : نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری همچنین ممکن است از کنگره بخواهد با تصویب یک طرح قانونی برکناری کارکنان بخش همگانی را آسان تر کند.

کریستی که فرماندار ایالت نیوجرسی است و رهبری گروه انتقالی ترامپ به کاخ سفید را به عهده دارد، گفت : ستاد انتخاباتی ترامپ در حال تهیه لیستی از کارکنان دولت فدرال برای برکناری در صورت شکست هیلاری کلینتون از وی در انتخابات هشتم نوامبر است .

براساس یک نوار صوتی ضبط شده که به دست رویترز و دو تن از شرکت کنندگان در یک نشست افتاده ، کریستی در این نشست غیر علنی با ده ها تن از کمک کنندگان در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در کلیولند گفته است :' همان طور که شما از دیگر عملکردهای وی می دانید، دونالد دوست دارد افرادی را برکنار کند. '

اشاره کریستی به نقش ترامپ در یک نمایش تلویزیونی بلندمدت با عنوان ' شاگرد ' بود که در آن عبارت بامزه ای که به کار می برد این بود که ' تو برکنار شده ای .'

ستاد انتخاباتی ترامپ به درخواست برای اظهار نظر پاسخی نداد. مشاوران ترامپ برای انتقال به کاخ سفید از آن بیم دارند که اوباما ممکن است این منصوب شدگان خود را به استخدام در آورده باشد که در آن صورت امنیت شغلی بیشتر نسبت به انتصاب سیاسی دارند. این امر به مقامات اجازه خواهد داد تا شغل خود را در یک دولت جدید احتمالا جمهوریخواه حفظ کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------