یک جمهوریخواه دیگر کنگره آمریکا به مخالفان ترامپ پیوست



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,کنگره آمریکا

نماینده جمهوریخواه ایالت ویرجینیای آمریکا گفت که بجای آن که به دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه رای بدهد از گری جانسون نامزد حزب لیبرتارین این کشور حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا؛ «اسکات ریگل» در گفت وگو با نشریه نیویورک تایمز، تصریح کرد: همانطور که پیش از این گفته ام حاضر نیستم به هیچکدام از نامزدهای دو حزب اصلی آمریکا رای بدهم و یا از آن ها حمایت کنم.


وی افزود: در نهایت تصمیم گرفته ام از نامزد یک حزب سوم در این انتخابات حمایت کنم و گری جانسون یکی ازبنیانگذاران حزب لیبرتارین این کشور به نظر من بهترین گزینه برای ورود به کاخ سفید است.


ریگل سومین قانونگذار این کشور است که در ادامه شکاف و اختلاف نظر جمهوری خواهان بر سر نامزدی ترامپ گفته است به او رای نخواهد داد و نامزد هر حزب دیگری بجز دو حزب مطرح آمریکا را برای ورود به کاخ سفید ترجیح می دهد.


هفته گذشته رچارد هانا نماینده جمهوریخواه ایالت نیویورک نیز با انتشار مقاله ای در نشریه نیویورک تایمز ترامپ را یک دلال و فردی خود شیفته خواند و گفت حاضر به رای دادن به او نخواهد بود.


ساعاتی بعد از انتشار این مقاله نماینده دیگری بنام ادم کینزینگر از ایالت ایلینوی نیز به جمع جمهوریخواهان مخالف ترامپ پیوست و در گفت وگو با شبکه سی ان ان گفت که از او حمایت نخواهد کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------