ترامپ برنده نخستین مناظره انتخابات آمریکا



  اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل ,مناظره انتخابات آمریکا

انتشار نتایج اولیه نظرسنجی درباره مناظره انتخابات آمریکا نشان می‌دهد که نامزد جمهوری‌خواهان بر رقیب خود از حزب دموکرات‌ پیشی گرفته است. 

به گزارش ایلنا، بلافاصله با پایان یافتن نخستین مناظره انتخابات ریاست‎جمهوری آمریکا بین نامزدهای دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، رسانه‌های آمریکایی به نظرسنجی درباره پیروزِ این مناظره پرداختند.

 

روزنامه آمریکایی «هیل» با انتشار نتایج اولیه نظرسنجی خود، نوشت که بر اساس نظرسنجی از ۱۶ هزار نفر، تاکنون «دونالد ترامپ» با ۵۱ درصد، از هیلاری کلینتون با ۴۳ درصد آرا پیش است و در این میان، ۶ درصد از پرسش شوندگان بر این باورند که مناظره، در دور نخست به تساوی انجامید.

 

در این میان، ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز بیکار ننشستند و رقابت را به شبکه‌های اجتماعی کشاندند.

 

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، به سرعت او را پیروزِ مناظره قلمداد و در پیامی بر روی تویتر اعلام کرد: «ترامپ، در مناظره ۲۰۱۶ پیروز شد.»

 

در مقابل، «هیلاری کلینتون» در صفحه توییتر خود نوشت: «عرصه ریاست‌جمهوری، برنامه پخش زنده تلویزیونی نیست؛ بلکه موضوعی بسیار جدی است.» این سخن کلینتون، کنایه‌ای به ترامپ است که متخصص شوهای تلویزیونی است.

 

ولی برخی دیگر نگاهی متفاوت به این مناظره داشتند؛ یکی از کاربران تویتر به نام «کریستینا» نوشت: «بعد از دیدنِ مناظره، تنها به یک نتیجه رسیدم؛ و آن این که باید برای ادامه زندگی، به استرالیا بروم»!

 

نخستین مناظرۀ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بامداد امروز- سه‌شنبه- به وقت تهران، در سالنی در دانشگاه «هوفسترا» در نیویورک برگزار شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------