آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

وزیر کشور: تسلیم هم بشویم، فشارها کم نمی‌شود



اخبار,اخبار سیاسی,وزیر کشور

وزیر کشور گفت: مطمئن هستم که با تدبیر و مقاومت می توانیم از این شرایط نیز عبور کنیم و باید بدانیم که اگر تسلیم شویم فشارها کم نمی شود.

به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی در پنجمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که با حضور اعضا، در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف اقدامات مؤثر و نتایج مفیدی کسب می‌کنند که وظیفه دارند این اقدامات و نتایج آن را با تعامل مناسب با رسانه‌ها در فضای عمومی منعکس کنند تا مردم در جریان اقدامات موثر آنها قرار گیرند.

 

وی افزود: وحدت و انسجام در برابر تحریم‌ها و دشمنی‌های فزاینده آمریکا مسئله مهمی است که باید مورد توجه ویژه همه جریان‌های سیاسی قرار گیرد.

 

رئیس ستاد اطلاع رسانی وتبلیغات اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: کارگروه‌های ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی باید به سرعت سیاست‌های خود را عملیاتی کنند.

 

رحمانی فضلی به تاثیر و نقش راهبردی رسانه‌ها در آرام‌سازی فضای جامعه اشاره کرد و گفت: در این شرایط مجموعه عوامل دست اندرکار از جمله صاحبان تریبون‌ها و رسانه‌ها باید به جای امیدزدایی، امیدزایی کنند و در مجموع به افکار عمومی اطمینان خاطر بدهند که مانند گذشته از بحران ها و مشکلات عبور می‌کنیم.

 

وزیر کشور با مرور شرایط دشوار سپری شده در طول دهه‌های گذشته تاکید کرد: مطمئن هستم که با تدبیر و مقاومت می توانیم از این شرایط نیز عبور کنیم و باید بدانیم که اگر تسلیم شویم فشارها کم نمی شود، بلکه با مقاومت مدبرانه است که می توانیم از فشارها عبور کنیم؛ چنانچه مردم غیور ما بارها این نوع تحریم ها را تجربه کرده اند و با اراده قوی موجبات شکست آمریکا را فراهم ساختند.

 

در پنجمین جلسه ستاد، همچنین آئین نامه پیشنهادی هر یک از کارگروه های ستاد مطرح و مورد تصویب قرار گرفت. همچنین درخصوص چگونگی مدیریت هماهنگ و منسجم و زمان بندی برگزاری جلسات کارگروه های تخصصی تصمیم گیری شد.

 

در این جلسه همچنین پس از ارائه گزارش کارگروه های تخصصی، تصمیمات لازم و متناسب با آخرین شرایط رسانه ای کشور اتخاذ شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------