آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

یقه‌سفیدها با پنبه سر می‌برند



اخبار,اخبار سیاسی ,رانت خواری

 

اخبار سیاسی - یقه‌سفیدها با پنبه سر می‌برند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر امید مردم مایوس شود، آنگاه سرمایه‌های اجتماعی نظام را از دست می‌دهیم.

احمد توکلی اظهار کرد: در دولت فعلی دو ماه‌ و نیم مکاتبه کردم تا مساله فساد و رانت‌خواری حذف شود.

 

معتقدم دولت یازدهم باید متوجه شود که چنین مسائلی نباید دست و پایش را بگیرد؛ البته آنچه به این دولت رسیده خراب‌تر از آن است که بتواند حریف مشکلاتش شود.

 

وی با بیان اینکه‌ اگر حرفی می‌زنم از سر دشمنی نیست هرچند ممکن است آنان اشتباهاتی نیز داشته باشند، افزود: در حال حاضر فساد به مرحله سیستمی رسیده است؛ این اتفاق به معنای آلودگی دستگاه‌های مبارزه با فساد است و در این نوع فساد جرم یقه‌سفیدها بیشتر می‌شود. وی تاکید کرد: یقه‌سفیدها اشخاص در ظاهر محترم هستند که در جامعه به شکل ویژه‌ای جرم مرتکب شده و پول مردم را می‌بلعند؛ درحقیقت برخلاف یقه‌آبی‌ها، یقه‌سفیدها از مناسبات پیدا و پنهان خویش استفاده کرده و با پنبه سر می‌برند.

 

جرم یقه‌سفیدها غارت بدون خشونت و سرقت خانه‌ها بدون ورود به منزل‌هاست. این نماینده مجلس با بیان اینکه «فضای فساد در دولت گذشته گسترده و بی‌محابا بود»، ابراز کرد: فاسد همانند خود را بر سر کار می‌آورد. درحال حاضر نیز به دلیل گسترده شدن فضای فساد مقابله با این امر قدری سخت و مشکل شده است. وی یادآور شد: من در سال‌های ابتدایی فعالیت احمدی‌نژاد به او پیله نکردم، اما در دور دوم به کلی با او مخالف بودم.

 

او در دور دوم مسیر را ترک کرد، مجلس نیز هرگز در برابر او سکوت نکرد. توکلی همچنین با بیان اینکه «من ریاست احمدی‌نژاد را قبول نداشتم، اما از روی اضطرار به او رای دادم»، تصریح کرد: در زمان احمدی‌نژاد به عقل و مشورت اعتنایی نمی‌شد.
اخبار سیاسی - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------