آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

حاشیه سفر استانی رئیس جمهور: انتقاد از صدا و سیما / تجربه کشاورز بودن روحانی



اخبار,- حاشیه سفر استانی رئیس جمهور


اخبار سیاسی - حاشیه سفر استانی رئیس جمهور: انتقاد از صدا و سیما / تجربه کشاورز بودن روحانی

این فرد با انتقاد از صداوسیما به دلیل نشان ندادن چهره واقعی کشاورزان، گفت: در بحث در نظر گرفتن حقوق شهروندی، شاهد هستیم که دستگاهی همچون صداوسیما وقتی می‌خواهد که یک برنامه طنز بسازد از یک کشاورز با لباس خاص او استفاده می‌کند. این در حالی است که 90 درصد مسئولان ما کشاورززاده‌اند.

در دیدار رئیس‌جمهور با نمایندگان روستاییان و عشایر استان چهارمحال و بختیاری، نماینده قشر کشاورزان این استان از صداوسیما انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از سخنرانی حسن روحانی در دیدار با نمایندگان روستاییان، عشایر و کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری، نمایندگانی از این قشر طی سخنانی مطالبات و مشکلات خود را مطرح کردند.

در این نشست از نابرابری فرصت‌های آموزشی برای فرزندان عشایر، از دست رفتن مراتع و نبود آب آشامیدنی در استان سخن به میان آمد و هرکدام از نمایندگانی که موضوعات موردنظر خود را مطرح کردند، طی چهار دقیقه از مشکلات و مطالباتشان سخن گفتند.

نماینده جامعه کشاورزی این استان ضمن اینکه این موضوع را مورد توجه قرار داد که رئیس‌جمهور، خود کشاورزی را تجربه کرده است، حضور وزیری همچون حجتی در بخش کشاورزی را قابل تقدیر دانست و گفت که این وزیر، استان چهارمحال و بختیاری را مثل کف دست می‌شناسد.

وی با طرح این پرسش که "آیا فرزند من نیز همچون من کشاورزی را ادامه خواهد داد و کشاورز باقی می‌ماند؟" گفت:‌ به نظر من این طور نخواهد بود؛ چراکه لازم است بخش کشاورزی جذاب شود و بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

این فرد با انتقاد از صداوسیما به دلیل نشان ندادن چهره واقعی کشاورزان، گفت: در بحث در نظر گرفتن حقوق شهروندی، شاهد هستیم که دستگاهی همچون صداوسیما وقتی می‌خواهد که یک برنامه طنز بسازد از یک کشاورز با لباس خاص او استفاده می‌کند. این در حالی است که 90 درصد مسئولان ما کشاورززاده‌اند.

در این نشست همچون دیگر نشست‌های انجام شده در طول این سفر به نوعی به تونل گلاب اشاره شد و این موضوع عنوان شد که آب آشامیدنی استان را هرکجا که می‌خواهند ببرند اما باید برآوردهای لازم در این زمینه صورت بگیرد و تجدیدنظری درباره این تونل مخرب و غیرکارشناسی انجام شود.

در این برنامه همچنین رحیم عدنانی از خوانندگان شهرکرد در وصف عشایر این منطقه با زبان محلی و لباس بختیاری قطعه‌ای را مقابل رئیس‌جمهور اجرا کرد.

همچنین در این مراسم از استاندار چهارمحال و بختیاری که مردمش آن را سرزمین برف و آئینه و آفتاب می‌نامند تقدیر و این موضوع عنوان شد که قاسم سلیمانی - استاندار - به مسائل مبتلابه موجود آشناست. 

اخبار سیاسی  - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------