آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

میرحسین: اتهام براندازی، ناشی از بی تقواییست / پاسخ خانواده کروبی به سیدرضا اکرمی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاسی - میرحسین: اتهام براندازی، ناشی از بی تقواییست / پاسخ خانواده کروبی به سیدرضا اکرمی

نخست‌وزیر هشت سال دفاع مقدس که در حصر خانگی به سر می برد، در آخرین اظهارنظر خود، اتهام‌زنی‌ها و دروغ‌پردازی‌هایی از قبیل تهمت براندازی و … را ناشی از بی‌تقوایی و ضعف بهتان‌زنندگان دانسته و گفته است: اینجانب و رهنورد از ابتدای حصر بارها از طریق زندانبانان، به مسوولان امر برای حضور در دادگاهی علنی و صالح اعلام آمادگی کرده‌ایم. .

به گزارش انصاف نیوز به نقل از منبع خبری نزدیک به مهندس میرحسین موسوی، وی درباره ی اتهام براندازی که برخی درباره ی او مطرح می کنند، گفته است: برانداز کسانی هستند که از جیب مستضعفان و پابرهنگان و فقرا فسادهای عظیم را در کشور ایجاد کرده‌اند. بنده آماده‌ام تا ضمن پاسخ‌گویی به اتهامات، حقایق مربوط به سرچشمه‌های فساد را بیان کنم.

میرحسین تاکید کرده که ادعای اخیر تفهیم اتهام، کذب و بی‌معنی است و ما تا کنون چند بار خواستار حضور یک مقام قضایی برای تعیین وضعیت حقوقی و همچنین رسیدگی به ورود غیر قانونی و حضور چندماهه ی بدون مجوز درون منزل شده‌ایم که به‌رغم قول‌های داده شده اما هیچ‌گاه اقدامی صورت نگرفت.

وی رویکرد و ادبیاتی شبیه آنچه یک نفر عده‌ای را بزغاله و گوساله خوانده بود، زیر سوال برد.

از سوی دیگر، خانواده حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در واکنش به ادعاهای برخی رسانه های منتسب به اصولگرایان، با صدور بیانیه ای به تکذیب وجود هرگونه حکم یا دستور قضایی برای حصر پرداخت و ادعای تفهیم اتهام از سوی شورای عالی امنیت ملی را رد کرد: تا به امروز برابر با ۶ دی ماه ۱۳۹۳ احدی از مقامات کشور اعم از رسمی و یا غیر رسمی، تصمیم شورای عالی امنیت در مورد حصر و حبس (البته اگر اساسا تصمیمی در این باب وجود داشته باشد) را به آقای کروبی و یا خانواده اعلام نکرده است.

به گزارش سایت نزدیک به خانواده ی کروبی، در این بیانیه با تاکید بر اینکه ادعاهای غیرواقعی تاثیری ندارد، به اظهارات کدخدایی که حصر آقای کروبی در خانه ی امن اطلاعات را اقدام تامینی برای حفظ جان وی دانسته، انتقاد شده و آمده است: زیبنده نیست که حکومت را آنقدر ضعیف بدانید که برای فرار از مسوولیت اش مدعی حفظ جان محصورین از شر اوباش باشید.

خانواده کروبی همچنین از اظهارات حجت الاسلام رسدرضا اکرمی، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری به شدت انتقاد کرده و با اشاره به تاثیر رای دهندگان در به قدرت رسیدن دولتیان کنونی، نوشته اند: از هماهنگی ایشان با مواضع و سخنان جناب رئیس جمهور در ایام انتخابات و رویکرد شان به حوادث ۸۸ در شگفت ایم ... اگر نمی خواهند قدرشناس پاستور بخشان باشند، حداقل نمک بر زخم آنان نپاشند.

امکان انتشار متن کامل بیانیه ی خانواده ی کروبی به دلیل ادعاها و ادبیات آن وجود ندارد.

اخبار سیاسی - انصاف نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------