آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

عارف: حماسه انتخابات را تکمیل خواهیم کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم با بیان اینکه حماسه انتخابات را در روز دهم اردیبهشت‌ماه تکمیل خواهیم کرد، گفت: جریان اصلاحات منافع ملی را فدای منافع حزبی نمی‌کند.

به گزارش فارس، محمدرضا عارف پیش از ظهر امروز در مراسم جشن میلاد مولود کعبه در رودهن، ضمن تبریک ایام ماه رجب اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه سال گذشته حماسه آفرید.
 
وی با بیان اینکه با عنایت خداوند متعال این حماسه را در روز دهم اردیبهشت‌ماه امسال تکمیل خواهیم کرد، افزود: مردم در روز هفتم اسفندماه سال گذشته نشان دادند که تحت تأثیر شایعات و تهمت‌ها قرار نمی‌گیرند.
 
منتخب مردم تهران در مجلس دهم تصریح کرد: با وجود اتهامات، با نگاه به شاکله لیست امید خواهیم دید که جریان اصلاحات منافع ملی را فدای منافع حزبی نمی‌کند.
 
عارف گفت: شایسته سالاری اولویت نخست برای قرار گرفتن در لیست امید بود، خوشحالیم فردی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در لیست امید قرار گرفته که بنده افتخار همکاری با وی را در نهاد ریاست جمهوری داشته‌ام.
 
به گزارش فارس، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با رقابت رسولی‌نژاد و میرزایی‌نیکو برای تک‌کرسی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در خانه ملت آغاز شد و سرنوشت این کرسی در روز دهم اردیبهشت‌ماه مشخص می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------