آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

احمدی نژاد: انبار باروت و اسلحه عزت نمی آورد/ اسراییل تهدیدی برای بشریت است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در دنیای معاصر برخی گمان می کنند با تکیه بر انبار باروت و اسلحه می توانند به عزت برسند، اما پیروزی با ترس و حقارت، عزت مندی محسوب نمی شود.

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر پنجشنبه در مراسم بازخوانی گفتمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری که در مسجد جامع شهر ملارد برگزار شد، با اشاره به لزوم تبیین گفتمان امام، انقلاب و مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راهی برای حرکت در مسیر کرامت و عدالت انسانی اظهار داشت: در مکتب انقلاب همه امور از انسان ها شروع می شود و به واقع کمال انسانی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود:اصل عزت برای خدا است و خداوند تبارک و تعالی فرموده، انسان و بشریت صالح و عزیز است و در مکتبی که اهانت به جسد انسان متوفی جایز نیست، به روشنی می توان دریافت که کرامت انسانی از چه جایگاه برجسته ای برخوردار است.

رئیس جمهور سابق ایران گفت: توکل به خدا، تبعیت از رسول اکرم(ص) و حرکت در مسیر ائمه اطهار و معصومین(ع) عزت بخش و کرامت آفرین است.

احمدی نژاد عنوان کرد: واقعه کربلا از مصادیق بارز کرامت و عزت انسانی است، صحنه ای که پیکر بی جان یاران و اصحاب امام حسین(ع) توسط اسب لگدمال می شود، اما پیروزی، عزت و کرامت برای شهدای کربلا بود و این یزید و یاران سفاک او بودند که برای همیشه ذلیل تاریخ شدند.

وی افزود: در دنیای معاصر نیز این امر مصداق دارد، برخی گمان می کنند با تکیه بر انبار باروت و اسلحه می توانند به عزت برسند، اما پیروزی با ترس و حقارت، عزت مندی محسوب نمی شود.

احمدی نژاد گفت: برخی عزت را تنها برای خود می خواهند و دیگران را درجه دو می پندارند، اما عزت و کرامت همگانی است و باید آن را برای کل بشریت قائل شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: رژیم صهیونیستی مقابل چشم هفت میلیارد نفر جنایت می کند و این موضوع اثبات کننده این امر است که نقش رژیم اشغالگر قدس تهدید علیه بشریت است و این عین حقارت، شکست و نافی عزت مندی و کرامت است.

وی با اشاره به نقش خود باوری ملی در پیشرفت و توسعه جامعه عنوان کرد: دشمنان نظام، انقلاب و ملت ایران اسلامی و دیگر مسلمانان جهان، تلاش می کنند ذلت و حقارت را به ملت ها تحمیل کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تئوریزه کردن ذلت دستورکار اصلی دشمنان نظام است، زیرا این امر در نقطه مقابل خود باوری ملی قرار دارد.

احمدی نژاد در خاتمه یادآور شد:ظلم پذیری، جامعه را از تعادل خارج می کند زیرا عزت انسان ها در چنین شرایطی پایمال می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------