آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

کشف جدید حسن عباسی: سریال «یوگی و دوستان» توهین به حضرت نوح بود



انتقادات یک دانش آموز حاضر در جلسه از اظهارات عباسی

کشف جدید حسن عباسی: سریال «یوگی و دوستان» توهین به حضرت نوح بود

چرا آقای حسن عباسی همان سالهای پخش «یوگی و دوستان» که اواخر دهه شصت بوده و البته من هنوز متولد نشده بودم، در مورد این سریال صحبت نکرده و مانع پخش این سریال موهن در مورد حضرت نوح نشده است؟

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : حسن عباسی در تازه ترین ادعای خود گفت که سریال «یوگی و دوستان» توهین به حضرت نوح بوده است.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ حسن عباسی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای اتحادیه‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان عنوان کرد: بنیان دروس زیست در دبیرستان و دانشگاه‌های ما داروینیزم است و حرف‌های اسلام به کتاب‌های درسی ما وارد نشده است.

عباسی تصریح کرد: مشکلات ما در جنبش نرم‌افزاری تولید علم این است که زیست‌شناسی ما داروینی است.

وی افزود: دشمن با علوم حسی و تجربه غیب را مورد هجمه قرار داده‌اند و افراد حرفی را که اساس آن غیب است، قبول نمی‌کنند.

عباسی بیان کرد: طی 20 سال اخیر ملائکه مورد هجمه گسترده قرار گرفته‌اند و با ساخت فیلم و سریال به ملائکه از جمله جبرئیل اهانت کرده‌اند.

وی از ساخت 200 قسمت سریال علیه ملائکه خبر داد و اظهار داشت: این سریال به راحتی در دسترس جوانان ما قرار دارد.

عباسی با اشاره به هجمه دشمن به انبیا گفت: با ساخت انیمیشن «یوگی» که در ایران نیز پخش شد، شیخ‌الانبیا حضرت نوح (ع) را مورد اهانت قرار دادند.

اما در این مورد ، یکی از دانش آموزان حاضر در محل سخنرانی حسن عباسی با ارسال پیامی به «انتخاب» چهار سئوال کوتاه از حسن عباسی پرسیده که به گفته خود «نتوانسته بر خجالت خود غلبه کرده و این سئوال را رودر رو از عباسی بپرسد» در پی می آید:

1 . چرا آقای حسن عباسی همان سالهای پخش «یوگی و دوستان» که اواخر دهه شصت بوده و البته من هنوز متولد نشده بودم، در مورد این سریال صحبت نکرده و مانع پخش این سریال موهن در مورد حضرت نوح نشده است؟

2. اینجانب نیز مانند جناب عباسی موفق به تماشای این سریال «موهن» شده ام، اما تحلیل فلسفی - روانشناختی (!) من در مورد این سریال این است که در واقعه حضرت نوح کشتی در سیل و طوفان حرکت کرد و پیروان ایشان را نجات داد، اما در سریال «یوگی و دوستان» یک کشتی پرنده تعدادی را به این سو و آن سو می برد وو لحظات مفرحی را برای کودکان و بینندگان (و احیاناً جناب عباسی) مهیا می کند.

3. آیا جناب عباسی که رکوردار سخنرانی در کشور هستند و در همه سخنرانی ها، «توهم توطئه» را تا سر حد مرگ بسط می دهند ، به خاطر اینکه در جمع دانش آموزان صحبت می کنند ، حق دارند برنامه های دوران کودکی را با توهم خود گره بزنند؟

4. آقای دکتر!! از تصاویر زیر چه استنباط می کنید؟ به نظر شما توهینی دیده می شود؟ اوه اوه!/انتخاب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------