آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در دوماه اخیر، احکام شرعی چقدر فرق کرده؟! / باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

برخورد دوگانه با مقوله بی حجابی سالهاست که سوژه رسانه هاست. در مناسبتهایی مانند۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات معمولا از حضور زنان بدحجاب و حتی…

هشدار کامرون به نتانیاهو درباره اقدام نظامی علیه ایران



هشدار کامرون به نتانیاهو درباره اقدام نظامی علیه ایران

دیوید کامرون درباره عواقب اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران هشدار داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس روز دوشنبه در یک سخنرانی در جمع یهودیان در لندن گفت: به نخست‌وزیر نتانیاهو گفته‌ام که اکنون زمان آن نیست که اسراییل به اقدام نظامی متوسل شود.

وی ضمن هشدار درباره خطرات غیرقابل پیش‌بینی اقدام نظامی علیه ایران دلیل دیگر مخالفتش را «متحد شدن مردم در برابر دشمن خارجی» خواند و افزود: ما نباید آن فرصت را به آن‌ها بدهیم و به شجاعت برای این که به تحریم‌ها برای کارکردن فرصت بدهیم نیاز داریم.

بنابراین گزارش وی در عین حال افزود که «در بلند مدت اگر ایران گزینه نادرست را انتخاب کند، هیچ چیزی از روی میزکنار نخواهد رفت.»

کامرون بدون اشاره به تهدید منطقه توسط تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی و با نسبت دادن تسلیحات هسته‌یی به ایران مدعی شد که یک ایران مسلح به سلاح هسته‌یی تهدیدی برای اسراییل و جهان است.

بنیامین نتانیاهو مبارزات تبلیغاتی برای کسب مجدد سمت نخست‌وزیری را آغاز کرد و مدعی شد که رژیم صهیونیستی اکنون از "قابلیت‌هایی" برای اقدام علیه ایران برخوردار است.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، در یک سخنرانی در برابر پارلمان رژیم صهیونیستی از قانونگذاران خواست از پیشنهاد برگزاری انتخابات در تاریخ 22 ژانویه که به تصویب کابینه او رسیده است، موافقت کنند.

بنابراین گزارش نتانیاهو گفت: ظرف کم‌تر از 100 روز مردم اسراییل باید درباره‌ی این که چه کسی اسراییل را در مقابله با بزرگ‌ترین چالش‌های امنیتی که ما تاکنون با آن روبه‌رو بوده‌ایم، هدایت کند، تصمیم‌گیری کنند.

بنابراین گزارش وی با اشاره به تهدیدهای پیشین مبنی بر حمله به ایران برای متوقف کردن برنامه هسته‌یی ایران مدعی شد که این رژیم اکنون "قابلیت‌هایی برای اقدام علیه ایران و ماهواره‌هایش را دارد، قابلیت‌هایی که ما در گذشته از آن‌ها برخوردار نبودیم.

نتانیاهو با تهدید خواندن برنامه‌ی هسته‌یی ایران گفت که هر کسی که چنین تهدیدی را نادیده بگیرد شایسته حتی یک روز حکومت در این رژیم نخواهد بود.

ادعاهای وی در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی دارنده‌ی صدها کلاهک هسته‌یی است و با زرادخانه‌ی اتمی خود صلح و امنیت منطقه را به مخاطره انداخته است./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------