آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

انتقاد شدید غرویان از مصباح یزدی: چرا گفت راي امام زمان به احمدي‌نژاد است ؟



راي امام زمان به احمدي‌نژاد است

انتقاد محسن غرويان از آيت الله مصباح يزدي:

چرا گفت راي امام زمان به احمدي‌نژاد است ؟

يکي از شاگردان سابق آيت الله مصباح يزدي از او انتقاد کرده است.

به گزارش آريا روزنامه اعتماد گفتگويي با محسن غرويان انجام داده که بخش هاي مهم آن در ادامه مي آيد:

*اصولگرايان از همان روزي که دولت احمدي‌نژاد را دولت امام زمان خواندند و او را معجزه هزاره سوم ناميدند و برايش کتاب نوشتند بايد فکر اين روزها را مي‌کردند.

*وقتي يکي از بزرگان مي‌گويد که براي من مسجل شده است که نظر امام زمان راي به احمدي‌نژاد است اين روزها را مي‌توانستيم پيش‌بيني کنيم. عقلاي قوم اصولگرا در قصه دولت‌داري آقاي احمدي‌نژاد از همان ابتدا بايد احتياطاتي را در نظر مي‌گرفتند که نگرفتند و از حول کنار گذاشتن اصلاح‌طلبان به شوق آمدند در حالي که آقاي احمدي‌نژاد تازه به رياست‌جمهوري رسيده بود و هنوز امتحان خود را در بزنگاه‌ها پس نداده بود.

* اصولگرايان در مورد احمدي نژاد دچار غفلت و تغافل شدند. البته آقاي احمدي‌نژاد هم تغيير کرد. کسي از روحيات ايشان و کارهايي که انجام مي‌دهد خبر نداشت اما هر چه جلوتر رفتيم مشخص شد که احمدي‌نژاد هم در حال تغيير است.

* آقاي احمدي‌نژادي که سال 84 با شعار عدالت و مبارزه با فساد و تبعيض براي رياست‌جمهوري آمد و توانست اعتماد بزرگان و مردم را به خود جلب کند با احمدي‌نژاد امروز فرسنگ‌ها فاصله دارد. اما او همچنان از شعار زنده باد بهار دولت که به گفته خودشان چيزي جز زنده باد امام زمان نيست دفاع مي‌کند...

*من دو سال پيش هم درباره نسبت آقاي احمدي‌نژاد و مشايي تعبيري را به ‌کار بردم که باز هم مي‌گويم ترکيب احمدي‌نژاد با مشايي تعبير فلسفي، مثل ترکيب ماده و صورت در فلسفه است که از هم جداشدني نيست. با اين مبنا ديگر جاي هيچ شبهه‌يي باقي نيست که اين آقايان علاقه دارند تا در قدرت باقي بمانند. اما بعيد مي‌دانم موفق شوند.

*اصولگرايان مدت‌هاست از احمدي نژاد عبور کرده‌اند.

* فکر مي‌کنم آقاي احمدي‌نژاد نمي‌تواند به آنچه مي‌خواهد برسد اگرچه معتقدم ايشان همچنان در روستاها و برخي شهرهاي کوچک هواداراني دارد.

*مقام معظم رهبري ديدگاه جامع و کاملي دارند و اي کاش همه آقايان به واقع تابع نظرات رهبري انقلاب بودند. وقتي رهبري مي‌گويند که همه جريان‌هاي سياسي با سلايق متفاوت بيايند يقينا منظورشان تنها اصولگرايان نيست.

رهبري انقلاب بر حماسه سياسي تاکيد دارند که اين حماسه با مشارکت اصلاح‌طلبان ميسر است. اصلاح‌طلبان داراي پايگاه اجتماعي خوبي هستند . آقاي خاتمي هم اگر از آن مجراي طبيعي و از نظر قانوني وارد انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 شوند، مي‌توانند يک حماسه و موج مردمي را در فضاي سياسي کشور ايجاد کنند./آریا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------