آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

درخواست عاجزانه پس از شوك؛ هاشمي را ردصلاحيت كنيد!



كانديداتوري آيت‌اله هاشمي رفسنجاني,اخبار انتخابات ریاست جمهوری

سن بالا براي هاشمي بد است براي دوستان ما خوب!

درخواست عاجزانه پس از شوك؛ هاشمي را ردصلاحيت كنيد!

پس از گذشت حدود ۴۸ ساعت از شوك انتخاباتي ناشي از كانديداتوري آيت‌اله هاشمي رفسنجاني، برخي از رسانه‌هاي اصولگرايان كه مسئوليت حمايت برخي از كانديداهاي اين جناح را بر دوش گرفته و عملا رسالت بي‌طرفي و حرفه‌اي خود (بدليل ارتزاق از بيت المال و اموال عمومي) را كاملا زير پا نهاده‌اند، در گام اول، خط رد صلاحيت رئيس مجمع تشخيص مصلحت را كليد زدند!

سایت بهارنیوز نوشت:

اين طيف ازاصولگرايان كه مي‌دانند با توجه به تشتت آراي خود و همچنين جايگاه ويژه آقاي هاشمي‌رفسنجاني در افكار عمومي، شكست‌شان در انتخابات بسيار قوي شده است از امروز و پس از بيرون آمدن اوليه از شوك خبر ساعت ۱۷:۵۰ دقيقه شنبه ۲۱ ارديبهشت! پروژه خبرسازي رد صلاحيت هاشمي را آغاز كرده‌اند.

در راس اين رسانه‌ها، يك خبرگزاري معروف اصولگرا كه از كانديداتوري برخي از كانديداهاي اين طيف حمايت مي‌كند (گرچه از بودجه عمومي اداره مي‌شود!) با انتشار برخي مصاحبه‌ها و خبرسازي‌هاي عجيب اولين راه برون رفت از شوك وارده را القاي احتمال رد صلاحيت و فشار بر شوراي نگهبان جهت رد صلاحيت هاشمي‌رفسنجاني را كليد زده است!

براي مثال اين خبرگزاري در حال حاضر خبر اول خود را به تيتر «۷۴۵۶ حقوقدان خطاب به آيت‌اله جنتي: بدون ملاحظه فتنه‌گران و منحرفان را ردصلاحيت كنيد» اختصاص داده و مدعي شده است اسامي اين ۷۴۵۶ حقوقدان در دفتر اين رسانه بي‌طرف! موجود است و حتي اسامي در حال افزايش مي‌باشد! 

و معلوم هم نيست به چه دليل يك خبرگزاري به محل جمع‌آوري اسامي و امضاء تبديل شده است، جز اينكه ستاد انتخاباتي برخي كانديداها شده باشد!! جالب‌تر اينكه خبر دوم اين خبرگزاري به مصاحبه با يك نماينده مجلس اختصاص يافته كه وي از شوراي نگهبان تلويحا و عاجزانه درخواست نموده هاشمي را به دليل بالا بودن سن رد صلاحيت كند زيرا او به خاطر بالا بودن سنش توانايي اداره كشور را ندارد و ما دغدغه اداره خوب كشور را داريم!!!

اين در حالي است كه اين نماينده مجلس حتي از خود نپرسيده اگر بالا بودن سن براي هاشمي، «گناه و ايراد» محسوب مي‌شود چرا بسياري از مسوولان كشور حتي سن بالاتري از آقاي هاشمي دارند اما توانايي‌شان براي تداوم كار، توسط اين نماينده دلسوز كار كردن براي مردم! زير سئوال قرار نمي‌گيرد!

ضمن اينكه بايد در نظر داشته باشيم هم اكنون طيف‌هاي دلسوز و معتدل و نه قدرت‌طلبان محض در اردوگاه اصولگرايان نيز به شدت پشت سر هاشمي قرار گرفته‌اند تا كشور را از وضعيت بحراني كنوني خارج سازد، اما به نظر مي‌رسد نگراني و دلهره برخي از اصولگرايان قدرت طلب و رسانه‌هاي آنها از كانديداتوري هاشمي به چنان حدي رسيده كه تنها راه برون‌رفت از شكست محتمل و تقريبا حتمي خود را در ردصلاحيت هاشمي ارزيابي نموده‌اند.

خصوصا اينكه بخوبي دريافته‌اند پس از 8 سال تخريب وسيع و ناجوانمردانه آقاي هاشمي و خانواده ايشان، اين بار حتي مردم كوچه و بازار نيز كه حاصل مديريت دوستان اين مدعيان را با گوشت و پوست و استخوان خويش و فرزندانشان و در سفره ها و حداقل‌هاي زندگي‌اشان مشاهده كرده‌اند، پشيزي براي توپخانه تخريبي‌اشان عليه هاشمي ارزش قائل نبوده و 24 خرداد با خلق حماسه ثابت خواهند كرد ديگر دوران فريب و تخريب و ... به سرآمده خصوصا اينكه اين بار حتي طبق متدين و دلسوزان جامعه هم كه متوجه شده‌اند رهبر انقلاب با آمدن هاشمي مخالفتي نداشته‌اند، يكصدا پشت سر يار ديرين انقلاب، امام و رهبري قرار خواهند گرفت و واقعا حماسه پيش‌رو را با ترفندهاي صد خبرگزاري و هزاران سايت و دهها‌ هزار شبنامه نيز نمي‌توان سد كرد!

و اگر راست مي‌گوييد و واقعا به راي مردم اعتقاد و ايماني داريد چه دلهره‌اي مي‌توانيد داشته باشيد؟ بياييد متمدنانه و در تبليغات رسمي خود از مردم بخواهيد: اي مردم ايران، به يك كانديداي «مسن» راي ندهند! اما حق را در انتخاب نهايي به مردم بدهيد.

نه اينكه در رويا و آرزوي حفط قدرت و يا شكست كانديداهاي مدنظرتان، با شگرد رنگ باخته و رسواي تخريب و يا مطرح كردن سن كانديداها و نه مقبوليت، توانايي و محبوبيت آنها در نزد افكار عمومي را ملاك قرار دهيد. و اين را هم بايد بدانيد و هميشه بدانيد كه معمار انقلاب اسلامي جمله‌اي دارند كه همواره خواب شما را برآشفته مي‌سازد: «ميزان راي ملت است»! پس لطفا آب در هاون نكوبيد!/سایت بهارنیوز

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------