آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

پیامک​ باران نمایندگان از درون مجلس بوده یا بیرون؟



پیامک​ باران نمایندگان از درون مجلس بوده یا بیرون؟ از پیش از انتخابات رئیس موقت مجلس نهم تا پس از آن، نمایندگانی نسبت به اختلالی که در سیستم الکترونیکی مجلس ایجاد شده است، تذکراتی دادند.

به گزارش خبرآنلاين، تذکر مهدي سنايي نماينده نهاوند از جنسي ديگر بود. او نسبت به پيامک باران کردن نمايندگان تذکر داد و گفت: در طول يکي دو هفته اخير، پيامک​هاي بسيار زيادي براي نمايندگان ارسال مي شد که به بمب باران کردن نمايندگان بي شباهت نبود. اين اقدام کار کودکانه​اي بود که مصداق تشويش اذهان عمومي بود. اين پيامک​ها يکي دو تا هم نبود و بار عمده​اي را بر تلفن​هاي نمايندگان ايجاد مي​کرد.

وي از رئيس سني مجلس نهم خواست تا هياتي براي بررسي اين موضوع تعيين و مشخص شود که منشا اين پيامک​ها در درون مجلس بوده يا بيرون و اگر بيرون از مجلس بوده، منشا آن تعيين شود. چون اينگونه فشارآوردن بر نمايندگان که جعل گفت​وگوها و تشويش اذهان عمومي بوده، ضربه​اي بر مجلس شوراي اسلامي است.

به گفته سنايي، بايد راه اين موضوع بسته شود تا از اين پس که حوادث متعددي در مجلس رخ مي دهد و راي گيري​هاي متعددي انجام خواهد شد، تکرار نشود. چرا که اگر مجلس با اين رويکردهاي ناروا برخورد نکند، پس از اين در بيرون از مجلس هم نمي​توانيم نظارت کنيم و جلوي اين رويه انحرافي را بگيريم.

عليرضا مرندي به عنوان رئيس سني مجلس در پاسخ به وي گفت: من تذکر شما را وارد مي​دانم. البته بنده يک مدير يکبار مصرف هستم ولي مي​گويم که اين کارها با حيثيت مجلس و نامزدها در تعارض است. از آقاي لاريجاني که تا ساعتي ديگر به اين صندلي بر مي​گردند، مي​خواهم تا تدبيري بيانديشند.

ايرج نديمي نماينده لاهيجان هم در تذکر ديگري خطاب به مرندي، با بيان اينکه «شما يکبار رئيس هستيد نه يکبار مصرف»، ادامه داد: اين شکسته نفسي بيش از حد است!

وي در واکنش به اينکه مرندي به کرات از کارکنان مجلس خواسته است تا در ميان صندلي​هاي نمايندگان تردد نکرده و با نمايندگان گفت​وگو نکنند، اظهار داشت: نمايندگان به بلوغ سني رسيده​اند و اينگونه نيست که تحت تاثير اين نوع القائات قرار بگيرند. اين اظهارات اگر به صراحه نيست ولي به کنايه نوعي زير سوال بردن نمايندگان از نظر بلوغ سني است. اي کاش ديروز براي سيستم​هاي الکترونيک مجلس تدبير مي​شد تا امروز اين مسائل پيش نمي​آمد.

مرندي از اينکه در سخنانش مطلبي را بيان کرده که چنين شبهه​اي را در ذهن نمايندگان ايجاد کرده است، پوزش طلبيد./خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------