آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

حمایت از محرومان و پابرهنگان با خودروی 40 میلیونی+ سند



وقتی شعارها رنگ می بازد

حمایت از محرومان و پابرهنگان با خودروی 40 میلیونی+ سند

رسایی که یکی از نمایندگان حامی ریاست حدادعادل بر مجلس نهم بود خودروی مگان خود را در تاریخ 16 اسفند 90 و با قیمت 33 میلیون و 35 هزار تومان با شرایط فروش ویژه از شرکت پارس خودرو تحویل گرفته است.

 

"صراط" - حمید رسایی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با قرار گرفتن در لیست جبهه پایداری انقلاب موفق شد برای دوره نهم هم به مجلس راه یابد . این نماینده حامی دولت مواضع مناسبی را در باب ساده زیستی و دفاع از محرومان گرفته است که مهمترین آنها در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و در حمایت از محمود احمدی نژاد بود .

رسایی که در سخنرانی هایش بر ساده زیستی مسئولان، مقابله با اشرافی گری و حمایت از محرومان بارها سخن به میان آورده در تناقضی آشکار با آنچه در اظهاراتش بر زبان جاری ساخته است با خودروی گرانقیمت خود به پارلمان تردد می کند .

 

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در ایام تبلیغات انتخابات مجلس یکی از شاخص های جبهه پایداری انقلاب پیگیری گفتمان انقلاب و حمایت از پابرهنگان عنوان شده بود که این شعارها با اقبال مردم موجه شده و تعدادی از کاندیداهای این لیست را روانه پارلمان کرد . اما این روزها اختلاف در آنچه پیش از این شعار داده می شد و عملکرد صورت گرفته موجب رنجش بسیاری از هواداران سرسخت جبهه پایداری انقلاب شده است .

 

صاحب امتیاز هفته نامه 9 دی که پیش از این سریال "دارا و ندار" مسعود ده نمکی را به دلیل طنز قرار دادن مسئولان و صاحبان ثروت و قدرت در این مجموعه تلویزیونی ستوده بود با استفاده از خودروی مگان که این روزها در بازار حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد، بر آنچه پیش از این خودش به عنوان ساده زیستی و برابری سطح زندگی مسئولان با محروم ترین های جامعه بیان کرده بود پشت پا زده است .

رسایی که یکی از نمایندگان حامی ریاست حدادعادل بر مجلس نهم بود خودروی مگان خود را در تاریخ 16 اسفند 90 و با قیمت 33 میلیون و 35 هزار تومان با شرایط فروش ویژه از شرکت پارس خودرو تحویل گرفته است. این خودرو به عنوان یکی از گرانقیمیت ترین خودروهای تولید داخل محسوب می شود .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در زیر برخی از مواضع نماینده مردم تهران در حمایت از ساده زیستی و حمایت از محرومان را می خوانیم :

رسایی در اردیبهشت 88 با بیان اینکه ببینید پابرهنگان در کدام ستاد جمع اند در سخنرانی خود در جمع مردم اراک گفت: «در چند سال اخیر برخی ارزش‌های دینی که در گذشته با تلاش عده‌ای کمرنگ شده بود بار دیگر احیا شد؛ به گونه‌ای که امروز اشرافی‌گری بر خلاف گذشته که ارزش دانسته می‌شد، تبدیل به ضد‌ارزش شده است.» این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از فرمایشات امام راحل در دستگیری از مستمندان و یاری محرومان از سوی مسئولان گفت: «امروز ببینید پابرهنگان در ستادهای انتخاباتی چه افرادی حضور پیدا می‌کنند و ثروتمندان و اشراف در چه ستادهایی هستند و خود قضاوت کنید چه کسی می‌تواند نماینده واقعی مردم و توده‌های آن باشد».

این چهره شاخص جبهه پایداری انقلاب در همایش دبیران جامعه اسلامی کارگران در ادامه تبلیغات برای دکتر احمدی نژاد گفت: «باید تلاش کرد تفکر ساده زیستی، مردم‌داری و محروم‌داری در کشور تداوم یابد.» وی تصریح کرد: «رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت نهم زنده کننده جوهره حقیقی انقلاب است؛ همچنین این دولت ساده‌زیستی را زنده کرد، شهید رجایی زبانزد ساده‌زیستی بود و اشرافی‌گری را دوست نداشت و ما در دولت نهم به این سمت رفتیم و رهبری نیز تأکید داشتند که باید به سوی افرادی رفت که اشرافی‌گرا نباشند.»

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: «اصل انقلاب این است که هر کس مسئولیتش بالاتر رود محرومیتش باید بیشتر باشد و نباید از بهره‌مندی‌های خود به نفع حزب و جریان خود استفاده کرد.» عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: « در دور دهم انتخابات ریاست جمهوری ناخالصی‌هایی وجود دارد ولی ما باید خود را برای خدا خالص کنیم؛ اگر این هدف باشد که احمدی‌نژاد رأی آورد هدف کوچکی است و باید تلاش کرد تفکر ساده زیستی، ضداستکباری، مردم‌داری و محروم‌داری در کشور تداوم یابد.»

 

رسايي همچنین در يادداشتی كه در سايت شخصي خود منتشر كرده بود، با اشاره به اينكه انتخابات دهم ریاست جمهوری پس از یک ماراتن نفس گیر بین دو تفکر بالاخره به اتمام رسید، گفت: «مردم ایران در حضوری شکوهمند با 85 درصد مشارکت سیاسی، رییس جمهور خود که نماد تفکر عدالت طلبی، مبارزه با فساد، رانت خواری، استکبار ستیزی، ولایت مداری، ساده زیستی و مردمی بود را با بیش از بیست و چهار میلیون رای انتخاب کردند.»

 

حميد رسايي در شهرویر ماه سال 87 و در حمایت از ساده زیستی مسئولان و حمایت مردم از این اقدام طي سخناني با موضوع "بررسي مباني فرهنگي انقلاب و اولويت هاي پيش رو" كه در دفتر هفته نامه الثارات الحسين گفت: «مردم به كانديدايي راي خواهند داد كه سابقه ساده زيستي، پافشاري بر اصول و ارزش هاي انقلاب و امام راحل و ولايت مداري را در كارنامه خود داشته باشد و در حال حاضر فردي جز احمدي نژاد اين ويژگي ها را ندارد.»

 

حجت‌الاسلام و المسلمین رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه‌ای با عنوان گفتمان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در محل این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه بعد از بنی‌صدر شهید رجایی ریاست قوه مجریه را برعهده گرفت، یادآور شد: «عمر این دولت کمتر از دو ماه بود اما خاطره‌ای که در ذهن مردم برجای گذاشت خاطره یک دولت موفق بوده و الگوی خدمت‌رسانی به مردم را نشان داد. اکثریت جامعه با عملکرد این دولت موافق و راضی بوده و دولت رجایی دولتی ساده‌زیست، حامی مستضعفان، استکبارستیز و مقاوم در برابر غرب بود به همین دلیل مردم همواره از این دولت به عنوان دولتی کارآمد یاد می‌کنند، زیرا این دولت از جنس خود مردم بود و ویژگی‌های این دولت ویژگی‌های مدنظر انقلاب و مطلوب حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری است. »

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حداکثر ویژگی‌های یک دولت مطلوب را به اعتقاد و التزام به اسلام ، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، ساده زیستی و حمایت از محرومین و مستضعفین، عدم تمایل به شرق و غرب، شجاعت، تعهد و تخصص و استکبارستیزی دانست و خاطرنشان کرد: «دو دولت قبل خدمت‌رسان و دلسوز مردم نبوده و سعی در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی نداشتند اما دولت رجایی دولتی در خدمت رسانه بود و به عنوان دولتی مکتبی معروف شد. »

حمید رسایی با اشاره به اینکه مردم در دوره نهم به دولت عدالت روی آوردند، تاکید کرد: «این دولت ساده زیستی را ترویج و از اشرافی‌گری فاصله گرفت. دولت احمدی نژاد دولتی شجاع بود و دست به اقدامات بزرگی زد که از جمله این اقدامات می‌توان به هدفمند سازی سوخت که قاچاق سوخت را به صفر رساند اشاره کرد که دولت‌های قبلی شجاعت انجام این کار را نداشتند.»

حال این سوال از حمیدرسایی مطرح است که آیا سطح زندگی وی که مزین به لباس روحانیت است و افتخار نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را دارد هم تراز با محروم ترین های جامعه است؟

کدام قشر از مردم با وجود گرانی های اخیر توانایی سوار شدن بر خودروی 40 میلیونی را دارند؟ بسیاری از مسئولان و نمایندگان شاید سطح زندگی شان به مراتب مجلل تر از یک خودروی 40 میلیونی باشد اما تناقض در شعار و عمل همان مسئله ای است که از بدو انقلاب تا کنون موجب دلزدگی مردم از برخی آرمانهای امام و شهدا شده است و در این میان بیشترین سهم را مسئولین دارند .

خاطر نشان می شود، سوابق انقلابی حمید رسایی بر کسی پوشیده نیست چرا که وی بارها مواضع شفاف خود را در مواقع خاص از جمله فتنه صهیونیستی-امریکایی 88 نشان داده و حمایت قاطعانه ای از حریم ولایت داشته است اما به دلیل عدم تطابق مواضع این نماینده فعال با برخی ظواهر، صراط را بر آن داشت تا وظیفه شرعی و قانونی خود را به انجام رساند. این سند پیش از انتخابات در اختیار صراط نیوز بود که با احترام به نماینده مردم شریف تهران هم اینک و جهت اصلاح امور به اطلاع مخاطبان رسید./صراط نیوز


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------