آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

تقدیر رئیس جمهور از خدمات فرجی دانا



اخبار ,اخبار سیاسی ,استیضاح وزیر علوم

 

اخبار سیاسی - تقدیر رئیس جمهور از خدمات فرجی دانا

رییس جمهور آغاز هفته دولت را فرصتی برای تجدید عهد با اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید و تعهدات به مردم خواند و بر رعایت دقیق منشور اخلاقی دولت تاکید کرد.

رییس جمهوری با احترام به حق قانونی مجلس، از خدمات ارزنده دکتر رضا فرجی دانا تقدیر و عملکرد وی را در ایجاد آرامش در دانشگاه ها و ارتقای کیفیت علمی موفق ارزیابی کرد و با تشکر از دکتر نجفی سرپرست این وزارتخانه برای قبول مسئولیت، بر پیگیری مجدانه برنامه های دولت به ویژه مبارزه با فساد تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت، مطلوب نهایی در دانشگاه را تربیت افرادی عالم،دانشمند و متخلق به اخلاق اسلامی و برخوردار از هویت اسلامی – ایرانی و تاثیرگذار برای جامعه دانست.

رییس جمهور آغاز هفته دولت را فرصتی برای تجدید عهد با اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید و تعهدات به مردم خواند و بر رعایت دقیق منشور اخلاقی دولت تاکید کرد.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان بزرگوار دولت به وی‍ژه شهیدان رجایی و باهنر که از شخصیت های انقلابی، ایثارگر، مردمی، اندیشمند و صبور بودند، فیض شهادت را جزای اخلاص، پاکی و ایثار این عزیزان و خدمات ارزشمند آنان به اسلام و انقلاب و کشور در قبل و بعد از انقلاب دانست.

روحانی در این جلسه هیات دولت که مصادف با اولین هفته دولت خود است، اظهار امیدواری کرد که دولت راه و مسیر این شهدا را ادامه دهد.
اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------