آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

50هزاردلار هزینه لباس همسرامیرقطر



 

 

مطالب جالب و خواندنی

 

 

یک مجله فرانسوی با پرده برداشتن از ولخرجی‌های هنگفت همسر امیر قطر برای خرید لباس‌های مارک‌دار در آمریکا ، از هزینه کردن 50 هزار دلار برای خرید یک لباس خبر داد.

 

به گزارش فارس به نقل از روزنامه البلد، مجله فرانسوی "لوفیگارو" در شماره روز گذشته خود خبری فاش کرد که "شیخه موزه المسند"، همسر امیر قطر برای خرید تنها یک دست لباس زیر از مشهورترین فروشگاه نیویورک 50 هزار دلار پرداخت کرده است.

خبرگزاری فارس: 50 هزار دلار هزینه یک دست لباس همسر امیر قطر

این مجله فرانسوی در ادامه مطلب خود نوشت: همسر امیر قطر فقط از فروشگاه‌های "ایجنت پروفکتور" در خیابان "مدیسون" نیویورک که مختص فروش لباس‌های زیر است، خرید می‌کند.

لوفیگارو نوشت: "میشل اوباما" همسر باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا نیز چنین مبلغی را برای خرید لباس‌های زیر از این فروشگاه هزینه کرده است.

این خبر درحالی منتشر می‌شود که باراک اوباما و همسرش که کشورشان درگیر بحران اقتصادی شدیدی است، همواره در گردش‌های تبلیغاتی تلاش می‌کنند، خود را مانند مردم در حال خرید از فروشگاه‌های معمولی و غذا خوردن در رستوران‌های عادی نشان دهند.../فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------