آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

طی الارض در مجلس!



 

اخبار,اخبار سیاسی,سیستم طی‌الارض


اخبار سیاسی - طنز/ طی الارض در مجلس!


نماینده مردم ارومیه، گفت: «چرا برخی نمایندگان در جلسه نیستند - حتی ممکن است خارج از کشور باشند - اما دستگاه ثبت‌کننده حضور آنها را نشان می‌دهد؟» (ایسنا)

سیستم پاره‌آجر
این چیز عجیبی نیست. ما یک‌بار سوار تاکسی شده بودیم برویم کاشان. وسط‌های راه دیدیم راننده حضور فیزیکی دارد اما حضور متافیزیکی ندارد. یعنی خوابیده بود، اما ماشین داشت به راهش ادامه می‌داد. بررسی کردیم دیدیم یک پاره‌آجر گذاشته روی پدال گاز، فرمان را هم سفت کرده، خودش هم خوابیده ماشین هم دارد راهش را می‌رود.

سیستم نمایندگی «اتوپایلوت»
یا الان چرا در خارج هواپیمای بی‌سرنشین اختراع کنند و پزش را بدهند؟ اما ما کرسی نمایندگی بی‌سرنشین اختراع نکنیم؟ به نظر ما به این نمایندگان باید به‌عنوان مخترع جوان و به‌دلیل اختراع «کرسی نمایندگی اتوپایلوت» جایزه خوارزمی‌ بدهند.

سیستم طی‌الارض
گفت: «فلان‌نماینده در یک لحظه در خارج از کشور و در همان لحظه در شمال کشور و در همان لحظه در جایی دیگر رویت شده است.» جمع نعره بزدندی و گریبان بدریدندی. گفت: «اینکه چیزی نیست.

 

همین نماینده با اینکه در یک‌لحظه سه‌جا رویت شده، درست در همان لحظه در مجلس نیز دستگاه ‌ثبت‌کننده حضورش را نشان داده است.» جمع نعره‌زنان و گریبان‌دران خویش به خاک درافکنده پرسیدند: «ای استاد. بگو جریان چیست و او چه کراماتی دارد؟» گفت: «این سیستم طی‌الارض است.» جمع از هم بپاشیدند و هر یک «نماینده‌گویان...» رفته در افق گم شدندی.
اخبار سیاسی - شرق ,پوریا عالمی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------