آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

منتقدان محترم ظریف؛ لطفا مفسدان را به نظام نچسبانید



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , وزیر امور خارجه
اظهارات از سرِ درد و دلسوزی وزیر امور خارجه در خصوص وجود برخی فسادهای مالی پنهان در کشور که یکی از آنها پولشویی است یک واقعیت است. انکار آن هم عین بی‌صداقتی و کمک به مفسدان است.

 به گزارش ایرنا؛ظریف در این گفتگو که صوت و تصویر آن هم پخش شد و قابل تحریف هم نیست، به صراحت مخالفان لوایح مربوط به FATF را انسان های صادق و دلسوز می داند اما نسبت به پشت پرده هجمه تبلیغی وسیع و انبوه در خصوص پولشویی هشدار می دهد.

 

ظریف نظام را متهم به پولشویی نکرد اما گفت در کشور وجود دارد. واضح است که به دلیل شفاف نبودن قوانین در کشور قاچاقچیان و پولشویان جولان می دهند. شما چرا انکار می کنید؟!

 

یادتان رفته مخالفان شفافیت در کشور چه داستان سرایی هایی که نکردند؟ آن موقع که دروغ می گفتند ظریف در برجام و یا با اف ای تی اف تعهد داد  سردار سلیمانی را کت بسته تحویل آمریکا دهد!! چرا خم به ابروی کسی نیامد؟ 

 

فکر نمی کردید دروغی به این بزرگی و البته ناشیانه را به وزیر خارجه " امین، شجاع، متدین و غیور" کشور نسبت دادن ممکن است کارِ دست های پشت پرده ای باشد که به هر ترفندی دست یازیدند تا شفافیت مالی در کشور قانونی و عملی نگردد؟!

 

یک بار هم که شده محض رضای "هر آنچه که بدان‌ معتقدید" بدور از جنجال و هیاهو و بازی کردن در زمین دشمنان قسم خورده این مرز و بوم،  نعل وارونه نزنید و تا صدایی بلند شد آن را با توپخانه زنگ زده خود خفه نکنید و مفسدان و پولشویان را به "نظام" نچسبانید!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------